خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

آفرین به مردمی که در صحنه های بحرانی کمک حال هم هستند

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به کمک های مردم در تهیه بسته معیشتی، اظهارداشت: آفرین به مردمی که در صحنه های بحرانی کمک حال هم هستند.
کد خبر: ۹۳۴۰۴۳۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین توزیع کمک‌های مومنانه در مسجد عباسیه تبریز افزود: انصافاً این مردم در هر صحنه بحرانی حاضر می شوند و اگر نبود کمک‌های این مردم دولت نمی‌توانست به نیازمندان کمک رسانی کند.

وی اضافه کرد: مردم همیشه در صحنه حاضر با کمک های خود به فقرا،  نگذاشتند در این روزهای بحرانی صدمه بیشتری ببینند بنابراین  این کار شما بسیار ارزشمند است و رقابت سالم بین دیگر مساجد ایجاد می کند. 

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: رزمایش کمک های مومنانه صحنه ای بود که کمک‌های مردم توانست بسیاری از مشکلات مردم را حل کند و در شرایط بحرانی کرونا بسیاری از شغل ها که واقعاً با شرایط سخت معیشتی روبرو شده بودند یاری رساند.

آفرین به مردمی که در صحنه های بحرانی کمک حال هم هستند

  به همت خیرین و جوانان مسجد عباسیه تبریز، تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی و چندین تبلت دانش آموزی به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها