روز جهانی قدس روز تبلور ایمان و توجه امت اسلام و آزادگان جهان به مظلومیت مردم فلسطین است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار روز جهانی قدس را روز تبلور ایمان و روز اهتمام و توجه امت اسلام و آزادگان جهان به مظلومیت مردم فلسطین و مسئله قدس شریف دانست.
کد خبر: ۹۳۴۰۴۵۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، فرمانده مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار روز جهانی قدس را روز تبلور ایمان و روز اهتمام و توجه امت اسلام و آزادگان جهان به مظلومیت مردم فلسطین و مسئله قدس شریف دانست.

سرهنگ پاسدار محمد سلیمی در ادامه افزود: با گذشت چهار دهه از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در راستای پاسداری از قداست قدس شریف و تداوم اهداف و آرمان های بلند ایشان توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، مسئله فلسطین به مسئله ای فراگیر تبدیل شده و مسلمانان در اقصی نقاط دنیا با شرکت در روز جهانی قدس به عنوان نماد فریادی بلند در برابر ستمگری‌های این حکومت غاصب بیش از گذشته نفرت خود را از سلطه اشغالگران صهیونیزم بر مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به جهانیان اعلام می دارند.

سلیمی همچنین گفت: رژیم منحوس و مضمحل صهیونیستی در طول این سال‌ها چه جنایت‌ها که در این وادی مقدس مرتکب نشد و چه خون‌های بناحقی که بر زمین نریخت. اما کجایند نهادهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر که در مقابل این همه ظلم و تعدی به حقوق اولیه و انسانی این مردم بی‌دفاع، سکوت اختیار کرده‌اند و حتی از اعلام موضع اولیه در قبال این همه ظلم و تجاوز وحشیانه خودداری کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: امسال به رغم شرایط محدودیت های کرونایی  اهمیت این روز نباید از ذهن‌ها فراموش شود و باید بدانند که این روز چه نقشی می‌تواند در آزادسازی بیت‌المقدس داشته باشد و شاید برای همه روشن شده باشد که این تظاهرات روز جهانی قدس آثار بسیار مثبت و خوبی داشته است.

پایان خبر/

ارسال نظرات