نشست مودت علماء تشیع و تسنن در شهرستان کنارک برگزار شد

کنارک-نشست مودت علماء تشیع و تسنن در شهرستان کنارک با هدف ایجاد وحدت هرچه و پیشبرد اهداف بسیج و سپاه در بین علماء برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۴۵۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی در نشست مودت علما شیعه  سنی که در شهرستان کنارک برگزار شد، گفت: نشست انس و مودت علماء تشیع و تسنن با هدف وحدت آفرینی با محوریت بحث قدس شریف که این مسئاله در وحدت بین مسلمانان یک نقش بسیار مهم و اثر گذار دارد و خواهد داشت امروز با وحدت رویه و ید واحد، انسجام، هم افزایی و همکاری می‌شودجریان آزادسازی قدس شریف را سرعت بخشید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک افزود: با توجه به اهمیت قدس شریف، امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری نمودند، در این روز گروه‌هایی از مسلمانان جهان در نقاط مختلف جهت حمایت خودشان از مردم مظلوم فلسطین واعتراض به اشغال بیت المقدس توسط رژیم صهیونیست به نمایش می‌گذارند.
 
این مسئول ادامه داد: مسئله قدس شریف  باید مورد توجه ویژه میهن اسلامی ما، بخصوص شهرستان کنارک قرار بگیرد، چون مسئاله قدس مسئله وحدت و اتحاد و هم بستگی مسلمانان است که می‌توان با تکیه بر مشترکات بسیاری که بین مسلمانان است میتوان برابر دشمنان صف وتحدی را تشکیل داد و از نفوذ دشمنان در بین مسلمانان جلوگیری کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار