خبرهای داغ:
اجتماع جمعی از مردم و مسوولان با رعایت نکات بهداشتی در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس ، درجوارشهدای گمنام بوستان لاله نایین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۴۷۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین" همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز خروش امتهای آزاده بر محکومیت  اشغالگران  قدس شریف ، مراسم گرامیداشت این روز با اجتماع جمعی از مردم و مسئولان در جوار گلزار شهدای گمنام بوستان لاله نایین برگزار گردید.

در این مراسم که به دلیل شرایط بیماری کرونا ،به صورت محدود و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار گردید حجت الاسلام سجادی امام جمعه نایین طی سخنان کوتاهی گفت : روز قدس یادگار امام راحل است که در راستای محکوم کردن جنایات صهیونیستها شکل گرفت تا همگان این جرثومه فساد را در منطقه شناخته و بدانند که هدف از تشکیل این غده سرطانی از بین بردن اصل اسلام است .

وی در ادامه سخنانش افزود : در ایامی که امکان برگزاری تجمعات بزرگ و راهپیمائی وجود ندارد ،بایدبرای انجام تکلیف الهی خود از روشهای دیگر برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از صهیونیستهای غاصب استفاده نماییم  و این امر باید نمود رسانه ای وسیعی داشته باشد تا مردم فلسطین بدانند که ملت ایران همچنان پشتیبان آنها هستند.

در ادامه برنامه حجت الاسلام ربیعی با بیان شیوای خود دقایقی به روایتگری سیره شهدا پرداخت و در پایان برنامه جمعی از مردم و مسئولان در ادامه دادن راه شهدا ،میثاق بستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار