خبرهای داغ:
حجت لاسلام کرامتی،در حاشیه مصاحبه خبری قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی، انفاق و توجه به محرومان را از جلوه های بندگی معبود خواند.
کد خبر: ۹۳۴۰۵۲۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، در مصاحبه خبری بسیج با اعضای قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی گلپایگان،حجت الاسلام کرامتی امام جمعه گلپایگان در حاشیه آغاز طرح رمضانی کمک های مومنانه با یادآوری اینکه انفاق و توجه به محرومان از جلوه های بندگی است، گفت: مشکلات جدی برای معیشت مردم با ادامه یافتن شرایط ناشی از بیماری کرونا ایجاد شده است و از این رو افراد توانمند به کمک آسیب دیدگان کرونا شتافتند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه نهاد های کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بسیج مستضعفین و سپاه برای چندمین بار با عنوان قرارگاه مواسات و همدلی مومنانه، کمک های خود را به خانواده های کم برخوردار انجام می دهند، افزود: ماه مبارک رمضان ظرفیت انجام کارهای خیر را دا را است و بهترین فرصات برای دستگیری نیازمندان و اقشار آسیب پذیر است.
وی در پایان ضمن تقدیر از خیرین شهرستان، از همه کسانی که در سالهای گذشته سفره های افطاری و اطعام برپا می می کردند در خواست نمود تا هزینه های آن را به قرارگاه مواسات و همدلی واریز نمایند تا به صورت منسجم به دست خانواده های شناسایی شده نیازمند برسد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار