تبریز- فرمانده سپاه بناب با اشاره به تفکر و فرهنگ جهادی گفت: اگر فرهنگ و تفکر جهادی در جامعه رواج پیدا کند، بسیاری از مشکلات و موانع موجود بر طرف می شود.
کد خبر: ۹۳۴۰۵۷۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری در آیین تجلیل از جهادگران تاکید کرد: اگر دشمنان این ملت همواره در عرصه های مختلف شکست خورده­­ اند از جمله دلایل محوری آن مجاهدت همه­ جانبه این ملت در عرصه­ های مختلف به­ ویژه در حوزه­ های علم و فن­ آوری بوده است که با روحیه و تفکر جهادی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای از مسئولین، تفکر جهادی و بسیجی را در تقابل خود می‌دانند، افزود: نباید برخی از مسئولین چنین برداشت کنند که تفکر جهادی در تقابل با دولت‌ها حرکت می‌کنند بلکه در این شرایط سخت تحریم، این نوع تفکر گره گشای مشکلات است و امروزه نیز در شهرستان  بناب هستند مسئولینی از جمله اداره برق و اداره صنعت معدن تجارت در این ایام بحرانی جهاد گونه حرکت کردند.
 حیدری اظهار  داشت: تنها دارایی جهادگران اخلاص و اعتقاد قلبی آن ها بوده و تکیه گاهشان ولایت فقیه می باشد که توانسته اند در صحنه های مختلف بر مردم کمک رسانی کنند و البته روی دیگر این خدمات جهادی وجود خیرین دریا دل هستند که جای بسی قدردانی از آن ها را داریم.
 
وی با ارائه گزارشی از عملکرد بسیج سازندگی سپاه بناب در سال ۹۹ بیان کرد:  ساخت ۳۳ واحد خانه محروم،  ویزیت رایگان هفتگی در روستاها و سطح شهر، بازسازی ۲۵ مزار شهید، کمک به سیل و زلزله زدگان در حوادث اخیر در کلیه نقاط کشور، ۵۰ صندوق قرض الحسنه، تهیه بسته های کمک معیشتی، تولید لباس بیمارستانی و ماسک  و اجرای طرح شهید سلیمانی با دو هزار و ۵۰۰ بسیجی و اهدای ۴۰ سری جهیزیه از آن جمله است.
 
حیدری با بیان اینکه تا زمانی که محرومیت هست، مأموریت ما ادامه دارد گفت: باید با ایجاد وحدت، همدلی و مشارکت خود مردم در تمام زمینه‌ها، بتوانیم محرومیت را ریشه کن کنیم.
در این آیین از گروه های جهادی تجلیل شد.
ارسال نظرات