خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا:

بسیج سازندگی مولود مبارک بسیج است

سرهنگ حسینی:بسیج سازندگی مولود مبارک بسیج است
کد خبر: ۹۳۴۰۶۰۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۲

بسیج سازندگی مولود مبارک بسیج است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان:سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی جانشین سپاه نینوا در همایش جهادگران بسیج سازندگی اظهار کرد:بسیج سازندگی مولود مبارک بسیج است.

وی گفت:یکی از برکات انقلاب اسلامی بسیج است که بسیج سازندگی مولود مقدس بسیج است.بسیج سازندگی در همه عرصه کارنامه پر افتخاری دارد که در همه عرصه های خوش درخشیده ولی در امر محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم نقش برجسته ای داشته است. 

سرهنگ حسینی افزود:بسیج در دنیا نظیر ندارد ممکن است در دنیا تشکل هایی و اتفاقات مردمی صورت بگیرد اما قابل قیاس با بسیج ما نیست چون روحیه جهادی و روحیه انقلابی و خستگی ناپذیری ما را ندارند.

جانشین سپاه نینوا بیان کرد:در همین بسیج با فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بسیج سازندگی تشکیل شد که این سازمان یکی از الطاف خداوند و برکات انقلاب اسلامی محسوب می شود که امروز به نماد مجاهدت و خدمت به مردم در سازندگی و محرومیت زدایی تبدیل شده است .

حسینی گفت:بسیج سازندگی مولود مبارک و بستر امید آفرینی در جامعه و بستر انسان سازهست که کارهای سخت و ناممکن را به ممکن تبدیل می کند نظیر مبارزه با ویروس کرونا یا همین 200 پروژه محرومیت زدایی که کمتر از 2 ماه به اتمام رسید.

وی ادامه داد:بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی با ایجاد صندوق های قرض الحسنه و اشتغالزایی و تولید مایع امید آفرینی در جامعه ایجاد کردند،بسیج سازندگی در امر جهیزیه ، کمک مومنانه ،طرح شهید سلیمانی و... کمک رسان و کنار مردم بودند.

سرهنگ حسینی اظهار داشت:بسیج سازندگی آنجور که باید در امر رسانه ای خوب عمل نکرده رسانه بسیج سازندگی باید گزارش خبری مستند از همه اقدامات و خدماتی که انجام میدهد در رسانه و فضای مجازی از عملکردشان به مردم ارائه دهد چرا که دشمن بذر نا امیدی نپاشد و تلاش شود مردم و کشور متوجه خدمات و اقداماتتان شوند.

جانشین سپاه نینوا  در پایان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز بسیج سازندگی؛ از تلاش های همه جهادگران بسیجی و مسئولین بسیج سازندگی نواحی خواست در سال 1400 با صلابت و قدرت و همدلی و روحیه جهادی بیشتر همچون در سال های گذشته برای خدمت رسانی به مردم شریف استان پای کار بیایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها