خبرهای داغ:
مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه خبر داد

برگزاری مراسم عروسی برای زوج‌های بی‌بضاعت در ارومیه

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه از برگزاری مراسم عروسی برای زوج‌های بی‌بضاعت به صورت رایگان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۶۴۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

 اخگر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: این مجموعه با هدف نهادینه سازی فرهنگ ازدواج آسان و کمک به تشکیل خانواده جوانان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در ازای پرداخت مبلغ 5 میلیون تومان، تمام ملزمات یک عروسی ساده ولی کامل اعم از لباس، ماشین، فیلم برداری و عکاسی، تالار، سفره عقد، پذیرایی و ... را فراهم می‌کنیم، ادامه داد: البته زوج‌های بی‌بضاعت بدون اینکه مبلغی بپردازند، از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه با بهترین برندهای مطرح ارومیه در همه زمینه‌های موردنیاز همکاری داریم، اضافه کرد: قیمت پایین، از کیفیت خدمات به هیچ عنوان نمی‌کاهد.

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه با بیان اینکه، به خاطر شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه‌‌ها را حذف کرده‌ایم، ادامه داد: ولی با این همه برای پاسخگویی به عروس و دامادها با تمام توان تلاش می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه در زمینه تامین جهیزیه نیز فعالیت داریم، اضافه کرد: همزمان با عید سعید فطر 6 سری جهیزیه به زوج های جوان تحویل خواهیم داد.

اخگر خاطرنشان کرد: افرادی که برای آشنایی با اقدامات این مجموعه، مشارکت در این حرکت خیرخواهانه و استفاده از خدمات آن تمایل دارند، می‌توانند با شماره تلفن 09143484588 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات