خبرهای داغ:

دیدار با خانواده شهید شهرستان شیروان

جانشین ناحیه سپاه شیروان ، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان شیروان جهت نکوداشت ، ابراز هم دردی و تسلیت با خانواده شهید علی رستمی دیدار کردند .
کد خبر: ۹۳۴۰۷۰۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج: با شیوع بیماری دامنگیر کرونا و تبعات پشت سر آن اولین سنگر جهت مقابله با این ویروس مدافعان راه سلامت بودند . 

شهید علی رستمی  که در سال های نبرد حق علیه باطل پا به عرصه دفاع از میهن گذاشته بود، این حس شجاعت ، دفاع و از خود گذشتگی را در سنگر مبارزه ، جهت معدوم کردن ویروس  کرونا نیز حفظ کرد. شهید علی رستمی راننده آمبولانس شبکه بهداشت و درمان شیروان بود که به دلیل ابتلا به بیماری منحوس کرونا در بیمارستان آیت الله رفسنجانی شیروان به یاران شهیدش پیوست.

در این دیدار جانشین ناحیه سپاه شیروان ضمن ابراز تسلیت و هم دردی با خانواده ایشان فرمودند : شهید علی رستمی با کوشش فداکارانه، جان عزیز خویش را در مسیر سلامت جامعه، خدمت به مردم شریف شهرستان شیروان و مبارزه بی امان با بیماری کرونا تقدیم نمود عروج این انسان عالی قدر اگرچه جانسوز است لیکن خاطره خدمات ارزشمند او به ویژه در کادر سلامت درمان ، در یاد و خاطره مردم قدرشناس شهرستان شیروان باقی خواهد ماند و اجر عظیم فداکاری های آن شهید گرانقدر نزد خدای سبحان محفوظ خواهد بود.

ایشان در ادامه با عرض تسلیت به خانواده معظم، کادر بهداشت و درمان و عموم مردم فرهیخته شیروان ، برای آن مرد الهی از درگاه حضرت حق علو درجات را  مسئلت نمود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار