فرمانده سپاه تهران در پایان اظهارت خود گفت: امروز شاهد تغییر موازنه قوا به نفع مسلمین و جبهه مقاومت هستیم و این به برکت خون شهدای مقاومت و به برکت خون حاج قاسم سلیمانی عزیز است.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۴۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار حسن حسن‌زاده «فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ»  گفت: امسال یکی از متفاوت‌ترین ایام پاسداشت روز جهانی قدس را تجربه کردیم و بیش از هر زمان دیگری پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به دست مردم به آتش کشیده شد.

وی افزود: علیرغم اینکه مسئولان محترم به دلیل مشکلات موجود، محدودیت‌هایی را ایجاد کردند و مردم را از اینکه در مراسم روز قدس به‌طور رسمی و انبوه حضور پیدا کنند، برحذر کرده بودند اما حضور مردم با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی به صورت خودجوش در میادین بزرگ، خیابان‌ها و در اقصی نقاط شهر تهران کاملاً مشهود بود.

سردار حسن‌زاده تشریح کرد: در روز جهانی قدس سال ۱۴۰۰ شاهد بودیم که مردم، باانگیزه الهی و انقلابی و با روحیه جهادی و میدانی و به تبعیت از قهرمان ملی و جهانی خود یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی برای دفاع از مظلوم و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و برای آزادی قدس شریف به خیابان‌ها آمدند.

فرمانده سپاه تهران گفت: امروز صحنه‌های بسیار ارزنده و ارزشمندی را از مردم شاهد بودیم و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند این رژیمی که امروز یک پادگان و ارتش تروریستی است؛ عمر خود را به پایان رسیده می‌داند و به همین دلیل دست و پای آخر خود را می‌زند.

سردار حسن‌زاده با اشاره به حضور پرشور و خودجوش مردم تهران در مراسم گرامی داشت روز قدس گفت: به نظر می‌رسد روز قدس امسال برای آن‌ها(رژِیم صهیونیستی) نیز بسیار مهم بود به این دلیل که آن‌ها متوجه شده‌اند که همه مردم ایران و همه آزادی خواهان جهان مشتاقانه منتظر فروپاشی رژیم صهیونیستی هستند.

فرمانده سپاه تهران در پایان اظهارت خود گفت: امروز شاهد تغییر موازنه قوا به نفع مسلمین و جبهه مقاومت هستیم و این به برکت خون شهدای مقاومت و به برکت خون حاج قاسم سلیمانی عزیز است که بنیان‌گذار و پایه‌گذار دیپلماسی مقاومت بود. او مرد بزرگی بود که اثرگذاری متقابل میدان و دیپلماسی را به بهترین وجه ممکن رقم زد و آثار این امر مهم، پیروزهای متعدد جبهه مقاومت و ذلالت و خاری و رو به افول بودن جبهه استکبار است.

ارسال نظرات