زنجان-فرمانده گردان دوم امام حسین(ع)شهرستان ابهر از برپایی نمایشگاه راه روشن با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب به همت این گردان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۹۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
سرگرد مجید مقدم در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک چله پر افتخار را پشت سر گذاشته بود که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) برای ادامه این راه روشن و نورانی با صدور بیانیه گام دوم انقلاب، مسئولیت آحاد مسئولین، مردم و به ویژه جوانان در این موضوع را گوشزد نموده و نقشه راه را برای ترسیم هرچه بهتر این مسیر ارائه کردند.

وی با بیان اینکه به منظور تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بخصوص برای نسل جوان، گردان دوم امام حسین (ع) سپاه ناحیه ابهر اقدام به برگزاری نمایشگاه در این شهرستان نموده است، تصریح کرد:این نمایشگاه با رویکرد بصیرت افزایی و با هدف ترویج و تبیین و آشنا نمودن قشر‌های مختلف از جمله نوجوانان و جوانان با بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شده است.

مقدم در پایان یادآور شد:نمایشگاه مذکور به مدت ۵ روز در قالب غرفه‌های مختلف نظیر دفاع مقدس، اندیشه مطهر، محصولات فرهنگی گام دوم انقلاب، کارگاه بصیرت افزایی و ... میزبان علاقه‌مندان در شهرستان ابهر خواهد بود.
 
ارسال نظرات