مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: امروز دشمن با ابزار رسانه و فضای مجازی در حال تحریف واقعیت هاست تا جوانان را به سمت و سویی سوق دهد که خود ترسیم کرده است.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۹۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

حجت الاسلام محمود رجبی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان فردیس در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کرج گفت: باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا بیانات مقام معظم رهبری در زمینه بصیرت افزایی و حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو را بیان کنیم تا در جامعه امید ایجاد شود، مردم به نظام و انقلاب دل بسته و اقدامات دشمنان این نظام و انقلاب با شکست مواجه شود.

امروز دشمن با استفاده از ابزار رسانه در حال تحریف واقعیت هاست

وی افزود: امروز دشمن با ابزار رسانه و فضای مجازی در حال تحریف واقعیت هاست تا جوانان را به سمت و سویی سوق دهد که خود ترسیم کرده است تا از این طریق ناامیدی از نظام و انقلاب در بین جوانان گسترش یابد.

حجت الاسلام رجبی وظیفه آحاد جامعه را تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات دانست و افزود: انقلاب دستاوردها و خدمات زیادی داشته اما با روی کار آمدن دولت جوان و حزب اللهی مردم بیشتر طعم دستاوردهای انقلاب را خواهند چشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان فردیس در پایان به قرار داد ایران و چین اشاره کرد و ادامه داد: امروز با امضای این قرارداد سیاست خارجی به سمت کشورهای شرق و همسایگان سوق داده شده و عده ای از این رویکرد برآشفته اند که لازم است در این زمینه تبیین لازم برای مردم صورت گیرد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها