مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج گفت: بسیجیان در حلقه‌ها و گروه‌های خود در دو موضوع انتخاب اصلح و حضور حداکثری فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۳۴۰۸۱۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

حجت الاسلام احسان رضایی مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: رویکرد تعلیم وتربیت سازمان بسیج مستضعفین، تربیت آحاد بسیجیان و رشد و ارتقا آن ها در عرصه‌های معرفتی، بصیرتی، تربیتی و انقلابی است.

وی موضوعات قرآن، اعتقادی و مسائل اخلاقی را چهارچوب‌های فعالیتی تعلیم و تربیت بسیج دانست و گفت: حلقه‌های تربیتی بسیجی از سال‌های گذشته تشکیل شده و رویکرد جدید این حلقه‌ها گسترانیدن بحث تربیت و حضور پر رنگ در حوزه‌های قرآنی است.

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که در مورد انتخابات، بسیج در راستای انجام تکلیف خود دو رویکرد دارد، ادامه داد: یکی از این رویکرد‌ها تشویق روحی مردم نسبت به حضور حداکثری در انتخابات و زمینه سازی برای حضور مردم است.

حجت الاسلام رضایی تبیین مولفه‌های یک رئیس جمهور اصلح از نظر مقام معظم رهبری را وظیفه‌ی بسیج خواند و افزود: همچون همیشه بسیج بنای ورود به انتخابات را ندارد و همچنین بسیج بنای حمایت یا مقابله با شخص خاصی در این زمینه را ندارد.

وی به دستور کار مستقیم بسیج درباره‌ی گفتمان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیجیان در حلقه‌ها و گروه‌های خود در دو موضوع انتخاب اصلح و حضور حداکثری فعالیت دارند.

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تشکیل نشدن برخی از گروه‌ها به علت شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: بخشی از فعالیت‌های بسیجیان در زمینه انتخابات در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام رضایی اضافه کرد: هرچه که به انتخابات نزدیکتر شویم فعالیت بسیجیان نیز در راستای تبیین گری در این زمینه بیشتر می‌شود.

وی گفت: شاهد انتخاباتی پرشور و ثمربخش در ایران اسلامی خواهیم بود که این انتخابات ناامید کننده دشمنان انقلاب و امیدوار کننده مردم ایران خواهد بود.

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مولفه‌های رئیس جمهور آینده از دیدگاه مقام معظم رهبری، افزود: روحیه جهادی داشتن، انقلابی بودن، ضد فساد بودن، مردمی بودن و آشنایی با درد مردم و اعتقاد به اقتصاد مقاومتی از مولفه‌های روز برای یک رئیس جمهور شاخص است.

حجت الاسلام رضایی در پایان خاطر نشان کرد: بسیجیان در حلقه‌های صالحین این انتخابات را به عنوان یک شب قدر بدانند و با یک روحیه تحلیلی و کلیدی با تمام توان برای برگزاری یک انتخابات پرشور و برخورداری کشور از یک رئیس جمهور متدین انقلابی به میدان بیایند.

ارسال نظرات