مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بردسکن:

تشکیل سازمان بسیج سازندگی از برکات انقلاب اسلامی است

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بردسکن گفت: تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از برکات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۴۰۸۱۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
سرهنگ دوم علی عباس نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، به مناسبت هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ یادآور یکی از تدابیر تاریخی، آینده ساز و دوراندیشانه امام خامنه‌ای مدظله العالی بوده که بر تارک آن نام بسیج‌سازندگی درخشنده و الهام بخش است. تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به عنوان نماد حرکت جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و مهم کشور می‌باشد.
 
سرهنگ دوم علی عباس نیا گفت:  بسیج سازندگی در دوران خدمت خود توانسته است با نگاه به داخل و توجه به ظرفیت‌ها و استعداد‌های درونی و با فرهنگ و تفکر جهادی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی گام‌های بزرگ و پر افتخاری را بردارد.
 
وی افزود: امروزه بسیج سازندگی با تعریف جدیدی از مدیریت، در عرصه‌های مختلف حضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و بابصیرت دارد و تجلی عشق و دلدادگی، اقتدار، ولایتمداری و ایثار و فداکاری را در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته و همچنان هوشمندانه در صحنه‌های خدمت‌رسانی به مردم با تبعیت از فرامین و رهنمود‌های مقام معظم رهبری مدظله العالی مجاهدت و تلاش مخلصانه داشته و روز به روز نیز بحمدالله شاهد گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی در بین جوانان ایران اسلامی می‌باشیم.
 
وی ادامه داد: به مناسبت این روز بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک این روز به همه جهادگران شهرستان، از تلاش‌های همه این عزیزان در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، سازندگی و اقتصاد مقاومتی و همچنین از حمایت‌های مسؤلین محترم شهرستان بالاخص فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج جناب سرهنگ جنیدی، مسؤل محترم بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) و همکاران ایشان، فرماندهان محترم و پر تلاش حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، خیرین بزرگوار و اصحاب محترم رسانه که در انعکاس و به تصویر کشیدن صحنه‌های ناب تلاش‌های مخلصانه جهادگران شهرستان ما را یاری نمودند تقدیر و تشکر می‌نمایم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها