سرهنگ دوم پاسدار رضا رنجبر به‌عنوان رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان منصوب شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۸۲۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه سال ۹۹ یکی از سخت‌ترین سال‌ها در کشور بوده است، اظهار کرد: مردم ایران و کارمندان در سال گذشته به دلیل شیوع کرونا و خسارات ناشی از آن سال بسیار سختی را گذرانده و همچنان در حال مبارزه با کرونا هستند.

سرهنگ دوم پاسدار رضا رنجبر با اشاره به ۱۷ حوزه کارمندی در سطح استان و ۲۶۰ پایگاه با جمعیت ۲۵ هزار بسیجی در سطح ادارات کل گفت: ۷۰ پایگاه در رشت و ۱۹۰ پایگاه در سطح شهرستان‌ها است.

وی با تاکید بر پیگیری جدی سلامت اداری و مبارزه با فساد خاطرنشان کرد: زمانی که یک مدیرکل به صورت جدی این موضوع را پیگیری کند سلامت اداری آن اداره تضمین می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان رفع موانع تولید توسط دستگاه‌ها، پیگیری و مطالبه گری تکریم ارباب رجوع، حمایت از نیرو‌های ارزشی و جهادی در سطح ادارات و پیگیری و مطالبه گری امر به معروف و نهی از منکر در ادارات را نیز از وظایف سازمان بسیج کارمندان برشمرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات