آسمانی شدن همسر و مادر شهیدان «ابراهیمی»

تبریز- بانو الحاجیه فاطمه سلطان باقر زاده برومند، همسر شهید حمزه علی ابراهیمی و مادر شهیدان ابراهیم و رضا ابراهیمی و دارنده نشان ملی «ایثار»، امروز یکشنبه دعوت حق را لبیک گفت.
کد خبر: ۹۳۴۰۸۶۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با ابراز تاسف از درگذشت این بانوی مومنه و باصلابت و تسلیت فراغ این مادر شهید به عموم مردم آذربایجان شرقی، گفت: پیکر مادر شهیدان ابراهیمی، فردا دوشنبه ساعت ۱۱ صبح درجوار گلزار مطهر شهدای ملک عباسی تبریز تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

شهید «ابراهیم ابراهیمی»، اولین شهید این خانواده و متولد ۳ فروردین ۱۳۳۸ شمسی که به اتفاق پدرش در دفاع از میهن اسلامی ایران در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت، در ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۰ در جبهه سوسنگرد به شهادت رسید.

بسیجی شهید «رضا ابراهیمی»، متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۴۹ هم در ادامه دفاع از میهن، پس از برادر و پدرش در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه به مقام رفیع شهادت نائل گشت.

شهید «حمزه علی ابراهیمی» نیز از مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پدر معظم شهید متولد ۲۵ شهریور ۱۳۰۶ در ۲۲ فروردین ۱۳۶۲ پس از فرزندش به فیض شهادت نائل شد.

ارسال نظرات