شهردار خاش گفت:

طرح پاکسازی و ساماندهی محلات کم برخوردار به صورت همزمان

خاش- شهردار خاش گفت: به صورت همزمان تمام محلات کم برخوردار در طرح پاکسازی و ساماندهی قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۴۰۸۹۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درخاش، مهندس عبدالمجید تمندانی شهردار خاش گفت: با توجه به لزوم ایجاد شرایط مناسب و ساماندهی، پاکسازی، تنظیف، رفع زوائد بصری و شستشوی جوب‌ها و جداول در ایام کرونا جهت پیشگیری از انواع بیماری‌های، واحد خدمات شهری؛ شهرداری خاش اقدام به آغاز عملیات طرح پاکسازی در سطح این محلات نمود.

وی افزود: در طرح مذکور حدود ۱۰ محله در مناطق کم برخوردار این شهر در طرح قرار گرفته و به صورت همزمان اکیپ‌های خدماتی وارد عمل شده و پاکسازی، تنظیف، رفع موانع، زیباسازی و... را در دستور کار خود قرار داده اند.

تمندانی با بیان اینکه بهسازی سیمای شهر از جمله برنامه‌ها و جزو اولویت های، شهرداری است که به صورت مستمر و همیشگی در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: در قالب طرح جهادی که بصورت دوره‌ای در حال انجام می‌باشد، از سوی تلاشگران خدمات شهری نسبت به ساماندهی کلیه نقاط شهر اقدام ویژه ایی؛ صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: در واحدخدمات شهری فعالیت‌های گسترده ایی از جمله نظافت شهری، تخلیه مخازن زباله، شست و شوی معابر شهری، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و زباله‌ها و ضایعات رها شده در اطراف شهر صورت می‌پذیرد، که تمامی این اقدامات در راستای آراستگی و زیباسازی شهر و رفع موانع و نازیبایی‌های بصری و زیست محیطی و خدمت رسانی شایسته و بهتر به شهروندان می‌باشد.

شهردار خاش تصریح کرد:رفت وروب جوی‌های روبسته و روباز و ورودی کانال‌ها، پوستر کنی، شستشوی جداول و کلیه المان‌های شهری، رفع سدمعبر اصناف و جمع آوری بنر‌های غیر مجاز، کندوکوب باغچه‌ها از جمله اقدامات این طرح میباشد.
ارسال نظرات