چابهار-مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان چابهار گفت:با توجه خطر بودن جان عده زیادی از انسان ها، مسئله سونامی برای ما دغدغه شد و بر آن شدیم تا مشکلی از مشکلات مردم را با توکل و یاری جستن از خداوند متعال حل کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۰۹۰۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
محمدرضا حسینی در گفتگو با خبرنگار بسیج در چابهار گفت: هسته علمی دانشجویی جهت پیگیری کاهش خسارات مخاطرات طبیعی همچون سونامی در سواحل مکران تشکیل شد.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان چابهار  ادامه داد: با توجه به کمبود‌ها و ضعف‌هایی که در نوار ساحلی مکران وجود دارد و همچنین در خطر بودن جان عده زیادی از انسان ها، مسئله سونامی برای ما دغدغه شد و بر آن شدیم تا مشکلی از مشکلات مردم را با توکل و یاری جستن از خداوند متعال حل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما به دنبال مقصر نیستیم لذا در مورد برنامه‌های پیش رو هسته علمی که متشکل از اساتید و دانشجویان نخبه دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار می‌باشد خبر داد.

حسینی ابراز داشت: ابتدا در مورد کمبود‌ها و کاستی‌ها تحقیق میدانی خواهد شد، تا به مستندات علمی در این زمینه دست پیدا کنیم و در ادامه به سمت ارائه راه حل‌ها و تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت پیش خواهیم رفت.

وی در پایان گفت: هدف بعدی ما مطالبه گری به حق است تا وارد فاز میدانی شده و نوار ساحلی مکران که چهارراه اقتصادی جهان می‌باشد در مقابل سونامی تجهیز شود، ان شاالله مسئولین استانی و شهرستانی همچنانی که همیشه همراه ما بودند، پای کار این موضوع هم باشند تا کاستی‌ها و کمبود‌ها برطرف شود.
ارسال نظرات