زاهدان- سردار شفائی گفت: سپاه سلمان همه اماکن خودش را در اختیار عرصه سلامت قرار می‌دهد تا به فرآیند اجرای طرح واکسیناسیون کرونا کمک کند و نیز در برقراری نظم و انضباط در خدمت متولیان بهداشت خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۴۰۹۱۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
 سردار احمد شفائی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: یکی از اقدامات بسیج کمک به ساماندهی حاشیه نشینی در شهر‌های استان است؛ می‌دانید که بر حسب آماری که متولیان امر داده اند، ۴۴ درصد از جمعیت ساکن در زاهدان حاشیه نشین هستند و شهر چابهار لقب بزرگترین حاشیه نشینی کشور را یدک می‌کشد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در چابهار با هماهنگی که با وزارت مسکن و شهرسازی انجام شده به همت سازمان بسیج سازندگی هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

این مسئول بیان کرد: امیدواریم در بحث ساماندهی حاشیه نشینی توفیقاتی را داشته بیاشیم تا به عنوان یک الگو در سطح کشور مطرح شود.

وی ادامه داد: بنای بر این است که طرح‌های ما متناسب با شرایط جامعه و جغرافیایی استان باشد و به نحوی با متولیان امر هماهنگ باشیم تا اثرگذاری خودش را داشته باشد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ما طرحی در حوزه سازندگی نداریم که رسانه‌ای نکرده باشیم مبنای ما این است که پیوست فرهنگی و رسانه‌ای هر طرحی داشته باشیم.

شفائی به طرح رزاق اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران بخش کوچکی از طرح رزاق را برعهده دارد، اگر طرح رزاق اطلاع رسانی نشده باید از متولیان اصلی طرح سئوال شود، قبول دارم که آنطور که شایسته بود به طرح رزاق پرداخته نشد و امیداریم در آینده این موضوع جبران شود و بسیار مهم است که مردم نسبت به طرح رزاق اطلاع پیدا کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه از همان روز‌های اولیه بیماری کرونا سپاه سلمان اقداماتی را در استان با قوت دنبال می‌کرد، افزود: سپاه در طرح شهید سلیمانی در زمینه‌ها بیمار یابی و قرنطینه با دانشگاه علوم پزشکی سطح استان همکاری داشته است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از اعلام آمادگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برای مشارکت در اجرای طرح واکسیناسیون کرونا خبر داد و یادآور شد: سپاه سلمان همه اماکن خودش را در اختیار عرصه سلامت قرار می‌دهد تا به فرآیند اجرای طرح واکسیناسیون کمک کند و در برقراری نظم و انضباط در خدمت متولیان بهداشت خواهیم بود.
ارسال نظرات