مدیریت شهری در بستر سازی اشتغال و حمایت از اشتغال زایی/برپایی کارگاه المان سازی در زندان شاهرود

شاهرود_شهردار شاهرود با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری بحث بیکاری و نیاز به توسعه اشتغال است، گفت: مدیریت شهری در بستر سازی و حمایت از اشتغالزایی برنامه ریزی دقیق و مدونی را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۹۳۴۰۹۷۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
مدیریت شهری در بستر سازی اشتغال و حمایت از اشتغال زایی/برپایی کارگاه المان سازی در زندان شاهرودبه گزارش روابط عمومی شهرداری شاهرود، علیرضا حاجی محمد علی شهردار شاهرود با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی همه ارکان نظام به خصوص مقام معظم رهبری و نیز دولت جمهوری اسلامی بحث بیکاری و نیاز به توسعه اشتغال است، گفت: مدیریت شهری در بستر سازی و حمایت از اشتغالزایی برنامه ریزی دقیق و مدونی را دنبال می‌کند.
شهردار شاهرود با بیان اینکه این امر باعث شد تا تمامی ارگان‌ها و نهاد‌ها با عنایت به اینکه یکی از راهکار‌های اساسی ایجاد اشتغال پایدار، رشد و توسعه کارآفرینی است، گام بردارند، افزود: شهرداری شاهرود با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی شهرستان اقدام به اشتغالزایی و تولید محصولات خانگی کرده است.
وی ضمن بیان این مطلب که اولین گام در این بخش راه اندازی کارگاه المان سازی با حضور ۳۰ زندانی بوده است، ابراز کرد: راه اندازی این رشته موجب اشتغالزایی برای زندانیان و منبع درآمدی برای آن‌ها خواهد بود.
شایان ذکر است، برنامه ریزی دقیق و مدون در این راه تبدیل شدن شاهرود به قطب تولید المان در کشور را به دنبال دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار