خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: 40 هزار سبد معیشتی در ماه رمضان در بین نیازمندان استان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۰۰۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: سفره های مهربانی در سطح استان با همکاری گروه های جهادی و سپاه های نواحی گسترش پیدا کرد و تاکنون باتوجه به شناسایی بیش از 60 هزار خانواده نیازمند در استان، از بسیاری از این افراد نیازمند دستگیری شد.

وی افزود: 40 هزار سبد معیشتی به ارزش هر بسته 400 هزار تومان در ماه رمضان در بین نیازمندان توزیع شد و تسهیلات بانکی نیز به افرادی که دچار مشکل شده بودند پرداخت شد.

او ادامه داد: 130 سری جهیزیه به ارزش هر سری 20 میلیون تومان تهیه شد و در بین نیازمندان توزیع شد.

خالقیان تصریح کرد: 60 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد کمتر از 50 میلیون تومان تاکنون آزاد شده اند و تعدادی از محکومین بالای 50 میلیون تومان وجود دارند که نیاز است تا خیرین و مردم همکاری کنند تا این زندانیان نیز به آغوش خانواده خود باز گردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: 500 خانواده از زندانیان متاسفانه دچار مشکلاتی هستند که با همکاری خیرین سبد های معیشتی و کارت های هدیه به این افراد تقدیم شد.

وی افزود: در پویش ایران مهربان حامیانی برای  15 هزار فرزند بی سرپرست و بد سرپرست استان سمنان در نظر گرفته شده است .

او ادامه داد: در شهر سی سخت استان لرستان 12 خانه در حال ساخت برای محرومین است و در شهر چابهار 25 باب منزل برای محرومان در حال ساخت است.

خالقیان گفت: بیش از 60 گروه جهادی در سطح استان ایجاد شده است که تعمیر خانه های محرومین را انجام می دهند و با همکاری بسیج جامعه زنان پویش انتقال خون برای تامین گروه های خونی استان انجام شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: در خصوص تهیه امکانات آموزشی برای نیازمندان تاکنون تعداد زادی تبلت و وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند تهیه شده است.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی با حضور 10 هزار بسیجی با قدرت ادامه می یابد و در خصوص بیماریابی فعال و تیم های نظارتی و حمایتی و ... فعالیت می کنند.

او ادامه داد: 4 نقاهتگاه در شهرستان های استان ایجاد شده است که در خصوص قرنطینه بیماران کرونایی به صورت رایگاه به مردم خدمات ارائه می دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها