همزمان با ماه مبارک رمضان؛

توزیع 8هزار پرس غذای گرم در شهرستان فارسان

فرمانده سپاه ناحیه فارسان از پخت هشت هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان این شهرستان در ماه ضیافت الهی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۱۰۲۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛سرهنگ پاسدار سيد هادي صالحي فرمانده سپاه ناحیه فارسان در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج از پخت هشت هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان در شهرستان فارسان خبر داد.

صالحی گفت: با همکاري موکب حضرت ابوالفضل (علیه السلام)، خيريه چهارده معصوم (علیهم السلام)، کميته امداد امام خميني (ره) و سپاه فارسان تاکنون توانسته‌ايم 8 هزار پرس غذاي گرم بين نيازمندان، ايتام و آسيب ديدگان از کرونا در شهرستان فارسان توزيع کنيم.

وي افزود: اين حرکت خداپسندانه تا پايان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و قرار است تا پایان ماه مبارک رمضان دو هزار غذای گرم دیگر نیز پخته و توزیع شود تا در مجموع در ماه مبارک رمضان ده هزار پرس غذا را بین نیازمندان و آسیب دیدگان توزیع کرده باشیم.

وي بيان دشت: در راستاي محروميت‌زدايي و خدمت به نيازمندان, تعاملات و همکاري‌هاي بسيار نزديکي با مؤسسات و خيريه‌هاي شهرستان داشته‌ايم و ان شاءلله این همکاری ها ادامه دار خواهد بود و مردم خير و نوع‌دوست مي‌توانند کمک‌هاي نقدي خود را از طريق شماره کارت 0019-4924-8111-6273 به نام ستاد پشتيباني شهرستان فارسان واريز و در اين امر خداپسندانه شرکت کنند.

ارسال نظرات