خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی؛

دانشگاه فرهنگیان برمبنای تربیت نیروی تراز انقلاب طراحی شده است

سیاهکلی گفت: دانشگاه فرهنگیان از گسترده ترین دانشگاه های کشور است که به درستی بر مبنای تعلیم و تربیت مدیران و معلمان تراز جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است.
کد خبر: ۹۳۴۱۰۴۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج قروین، به مناسبت گرامیداشت سومین سالروز حضور مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان و هفته سرآمدی آموزش که به صورت مجازی و با حضور مسئولان، اساتید و دانشجویان پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان قزوین، جلسه ای برگزار گردید.

در ابتدای مراسم، دکتر حمیدرضا مشهدی سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان قزوین، ضمن تبریک ایام گرامیداشت مقام معلم، نام گذاری روز شهادت شهید مرتضی مطهری را به عنوان روز معلم، مبارک دانست و بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) معلمی کار حرفه ای است و دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی است که به صورت تخصصی به این امر مهم می پردازد و صد البته حضور مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان علاوه بر خلق نقطه عطف برای رشد دانشگاه فرهنگیان، سنگینی مسئولیت را بر دوش ما خادمان دانشگاه بیشتر می کند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات روسای پردیس ها، معاونین آموزشی، مدیران گروه، استادان، کارکنان واحد آموزش و هوشمند سازی گفت: تمام تلاشمان را در جهت رفع موارد آموزشی منعکس شده توسط نمایندگان کلاس ها خواهیم کرد و با تدابیر اندیشیده شده در سال تحصیلی پیش رو، مشکلات به حداقل رسانده می شود.

دکتر مشهدی همچنین با اشاره به نزدیکی رویداد مهم انتخابات از دانشجویان خواست که شرکت در انتخابات را مسئولیت خطیری بدانند و نسبت به ترغیب سایرین در خصوص شرکت در انتخابات و معرفی کاندیدای اصلح اهتمام داشته باشند و تمام توان خود را در کمک به عوامل اجرایی برگزاری انتخابات به کار گیرند.

در ادامه دکتر سیاهکالی، نماینده مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و عضو هیات امنای استانی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین ضمن تبریک ایام بزرگداشت مقام معلم خطاب به مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان از گسترده ترین دانشگاه های کشور است که به درستی بر مبنای تعلیم و تربیت مدیران و معلمان تراز جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است.

وی از مسئولان دانشگاه فرهنگیان خواست که نظام تعلیم و تربیت را تقویت کنند و به کادرسازی و آموزش نیروی انسانی بپردازند به طوری که معلمان شایسته، دانش آموزانی شایسته تربیت کنند.

نماینده مردم استان قزوین تاکید کرد: معلمان اخلاق مدار می توانند زمینه ساز ظهور منجی بشریت باشند به طوری که جامعه در عدل غرق شود و این مهم در دانشگاهی به نام دانشگاه فرهنگیان صورت می گیرد.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین شعبانی، مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری با تبریک این ایام و تجدید خاطره حضور رهبر فرزانه در دانشگاه فرهنگیان، شغل معلمی را شغل مبارکی دانست و بیان کرد: تفاوت آثار شهید مرتضی مطهری با دیگر آثار در این است که تمام مطالب از اندیشه های ناب شهید مطهری نشات می گیرد و حاوی توامان تربیت و علم است.

وی همچنین مسئولیت فرهنگیان را در خصوص امر مهم انتخابات پیش رو خطیر دانست و گفت: مسئولیت سنگین آگاه سازی افراد جامعه در خصوص حضور پرشور و انتخاب اصلح بر عهده اعضای مجموعه فرهنگیان که رسالت نجات بخشی جامعه را دارند، می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار