خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین:
سرهنگ حیدری گفت: در عرصه انتخابات بسیجیان با روشنگری می توانند در انتخاب فرد اصلح نقش آفرین باشند.
کد خبر: ۹۳۴۱۰۴۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در رزمایش پویش دیار رجایی با تاکید بر اهمیت حضور و فعالیت تاثیرگذار بسیجیان در فضای مجازی اظهار کرد: خواهران و برادران بسیجی با عنایت و توجه حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) توفیق خدمت پیدا کرده و در عرصه های مختلف خدمت رسانی می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن با تاکید بر اهمیت فضای مجازی در جوامع اجتماعی بیان کرد: از منظر مقام معظم رهبری فرمودند؛ اگرمن یک‌ روز رهبر نباشم، در فضای مجازی فعالیت می‌کنم، امروز ظرفیت فضای مجازی برابر با ظرفیت فضای واقعی و فیزیکی است.

وی یادآورشد؛ اگرامروز یک رخدادی در دنیا پیش بیاید به همه جوانب آن در فضای مجازی به طور وسیع پرداخته می‌شود و مردم در اقصی نقاط جهان آن را مشاهده می‌کنند.

این مسئول نظامی اذعان کرد: امید است شما با تلاش حداکثری خود تمام نقشه های دشمن را خنثی کنید. به حول و قوه‌ الهی گردان‌های سایبری با افزایش روزافزون خود و ارتقاء در سطح ملی خار‌چشم دشمنان می‌شوند. با عضویت و فعالیت در این پویش‌ها در مسیر دفاع از دین اسلام، انقلاب و نظام اسلامی گام برداشته و سبب سربلندی جهان اسلام شوید.

سرهنگ حیدری با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در سطح وسیع به تبلیغات در حیطه کاهش درصد مشارکت در انتخابات در بستر فضای مجازی می‌پردازند.این تبلیغات دشمن اغلب شامل طیف جوانان، بسیجیان و دیگر آحاد ملت می‌شود.

وی افزود: شما بسیجیان موظفید با حضور فعال در فضای مجازی، مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم بزنید که این فعالیت امروز شما عبادت محسوب می‌شود.

این مقام مسئول گفت: امروز شما و جوانانی مانند شما در کل کشور در دفاع و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نقش‌آفرین هستید. تا کنون استان قزوین به جهت همت، دغدغه و نگاه مثبت و معنوی شما به فضای مجازی در این رزمایش حائز رتبه برتر است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) بیان کرد: با ورود به فضای مجازی و حضور حداکثری در آن می‌توانید بسترهای فضای مجازی را فتح کنید و چشم جهانیان را به خود خیره کنید و پرچم افتخار نیروهای انقلابی را برافراشته نمایید.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: انشاء الله که بتوانید با فعالیت مستمر خود بخصوص تا زمان انتخابات در زمینه بصیرت افزایی و روشنگری بر اساس منویات مقام معظم رهبری در انتخاب فرد اصلح تاثیرگذار باشید و این تلاش شما فقط معطوف و محدود به رزمایش ها و دستورالعمل ها نباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها