امام جمعه اهل سنت شهر درگهان در گفتگو با خبرگزاری بسیج :
امام جمعه اهل سنت شهر درگهان گفت: کاندیداها برای حل مشکلات اقتصادی، رفع موانع پیش روی کشور در داخل و خارج برنامه خود را ارایه کنند تا مردم بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.
کد خبر: ۹۳۴۱۰۸۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵

شیخ عیسی چهره‌افروز درگفتگو با خبرگزاری بسیج هرمزگان افزود: بدون داشتن برنامه مدون و صحیح، حل مشکلات و برون رفت از آن ممکن نیست و انتخاب مردم نیز باید بر اساس توانایی و برنامه کاندیداها باشد.
وی ادامه داد: کاندیدایی که برنامه‌ای برای حل مشکلات فعلی کشور نداشته باشد، نمی‌تواند پس از انتخاب به دنبال رفع مشکلات باشد.
این عالم دینی تصریح کرد: همه کاندیداهای مورد تایید شورای نگهبان از سلامت کافی برخوردارند و انتخاب بین خوب و خوبتر انجام می‌شود اما توانایی افراد نیز باید سنجیده شود.
چهره‌افروز اظهار کرد: هم‌اکنون رسانه‌های معاند و خارج نشین که به دنبال نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، به خیال خام خود راهکار برای کشور ما ارائه می‌دهند، اما این خود مردم هستند که هم می‌دانند و هم می‌توانند با انتخابات، کشور را به سمت پیشرفت بیشتر و توسعه همه جانبه سوق دهند.
وی افزود: رسانه‌های داخلی باید در این برهه از زمان که همه خارج نشینان به دنبال تضعیف نظام و تخریب کاندیداهای انقلابی هستند، با روشنگری و انتشار مطالب واقعی و به دور از تخریب جناح مخالف خود، راه را برای انتخاب عاقلانه باز کنند.
امام جمعه درگهان ادامه داد: وحدت و انسجام و ترویج آن باعث حضور حداکثری مردم در این انتخابات و به دنبال آن توسعه و پیشرفت کشور می‌شود.
وی نقش جوانان را در انتخابات ۱۴۰۰ تاثیرگذار ارزیابی کرد و تصریح کرد: جوانان پیش از انقلاب، برای پیروزی، تثبیت و توسعه این کشور تلاش کرده‌اند و اکنون نیز نوبت جوانان امروز است تا با حضور موثر از خود نماد فهم و شعور برای جهانیان بسازند.
چهره‌افروز در مورد نقش زنان در ادوار مختلف تاریخ انقلاب اسلامی نیز بیان داشت: زنان هم در تظاهرات پیش از انقلاب، هم در پشتیبانی دفاع مقدس و هم در طول این چهل و سه سال انقلاب، دوشادوش مردان ایستادگی کردند و با حضور موثر خود، تاریخ این کشور را ساختند و حالا در گام دوم انقلاب نیز با حضور در صحنه‌های خدمت در تمام سمت‌های اداری و مدیریتی نقش خویش را رقم می‌زنند.
وی تاکید کرد: بانوان در انتخابات پیش رو نیز هم به عنوان کاندیدای شوراهای شهر و روستا و هم به عنوان رای دهنده، نقشی بی بدیل از خود بجای می‌گذارند.
امام جمعه درگهان در پایان گفت: با انتخاب مناسب می‌توان آینده کشور را ساخت و این تنها راه ایجاد تغییر در کشور است.

 

ارسال نظرات