فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) خبر داد؛
فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) گفت: کارگاه تولید کالای ورزشی با هدف اجرای شعار سال تولید و مانع زدایی در محمد شهر راه اندازی و افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۱۱۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرگرد پاسدار جعفری در حاشیه مراسم افتتاح کارگاه تولید کالای ورزشی در محمدشهر که با حضور شهردار و شورای شهر محمد شهر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) و مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز برگزار شده است، اظهار کرد:50 نفر به طور مستقیم در مرحله ی اول این کارگاه تولیدی مشغول به کار می شوند.

راه اندازی کارگاه تولید کالای ورزشی در محمدشهر

وی افزود: ان شاء الله طرح ایجاد کارگاه های تولیدی در کل سطح استان البرز اجرا و افراد زیادی در چرخه تولید و اشتغال کشور مشغول شوند، در سال جدید برای جهش تولید باید جلوی مانع ها را سد کرد و یا موانع تولید را برداشت.

پاسدار جعفری تصریح کرد: راه اندازی کارگاه تولیدی در بهار سال تولید و مانع زدایی، اولین قدم برای مانع زدایی در سال جدید است.

وی اذعان کرد:باید همه مسئولین در راه تحقق شعار سال گام بردارند و کمک کنند فعالان اقتصادی برای دریافت مجوزها یا  ارسال نامه ها در چرخه تولید دچار مشکل نباشند، تا بتوانند اقتصاد کشور را رونق ببخشند.

پاسدار جعفری با بیان این که همکاری فعالان اقتصادی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه جوالائمه(ع) در کنار هم به راه اندازی این کارگاه رسیده است، خاطر نشان کرد:کشور ما در حال حاضر در جنگ و تحریم اقتصادی می باشد و ما با تولید و اشتغال باید سد جلوی این جنگ باشیم.

 خبرنگار بسیجی :محمدکاشی

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات