مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان عصر امروز از زندان لاکان بازدید و ضمن دیدار با زندانیان به برخی از آنان جوایزی اهدا کرد.
کد خبر: ۹۳۴۱۱۶۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام و المسلمین احسان‌الله محمدی عصر با حضور در زندان لاکان به تکریم زندانیان که در زندان موفق به حفظ قرآن شده بودند پرداخت.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه بخشی از افراد جامعه در زندان‌ها حضور دارند، اظهار کرد: زندانیان به‌علت قرارگیری در این مسیر نیازمند توجه ویژه از لحاظ فرهنگی و روحی هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین احسان‌الله محمدی با تاکید لزوم بر بهره‌گیری از ظرفیت هنر برای فرهنگ سازی در جامعه گفت:در این خصوص باید به مراحل رشد و اصلاح این افراد با پوشش برنامه‌های فرهنگی و هنری در زندان‌ها توجه ویژه‌ای شود.

وی نقش فرهنگ‌سازی مناسب برای پذیرش مجدد این افراد در سطح جامعه را بسیار مهم و مثمر ثمر دانست و بیان کرد: باید زندانیان را برای حضور مجدد در جامعه و بازگشت به خانواده آماده کرده و بهترین کار برای انجام این مهم انجام برنامه‌های فرهنگی و قرآنی است.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اهداف خود در بازدید از زندان لاکان رشت، تصریح کرد: در این دیدار به زندانیان اطمینان داده شد که همه‌جوره از خانواده آنان حمایت کرده و در همین راستا بسته‌های معیشتی به اعضا خانواده آنان اهدا می‌شود.

محمدی از ارائه مشاوره حقوقی به برخی از زندانیان در لاکان رست خبر داد و گفت: در این بازدید به زندانیان که موفق به حفظ قرآن شده بودند، ۴۰ کارت هدیه اهدا شده و همچنین برای ۹۶ نفر توسط ۱۵ وکیل بسیج حقوقدانان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات