مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران در گفت و گو با بسیج مطرح کرد

لزوم پیگیری حادثه تروریستی به مدرسه کابل در عرصه جهانی

ساری-مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه و مسئولان کشور  این حادثه تروریستی را محکوم کردند، خاطرنشان کرد: مسئولان سیاست خارجی پیگیر این حادثه در عرصه جهانی شدند. 
کد خبر: ۹۳۴۱۱۹۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، دانش آموزان بسیجی در راستای محکومیت حمله تروریستی به مدرسه دخترانه منطقه شیعه نشین غرب کابل با اجتماع در مقابل دفتر نمایندگی وزرات امورخارجه ایران در مرکز استان، با خانواده شهدا ابراز همدردی کردند.
 

در حاشیه این اجتماع، اسرافیل  امیری در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری ضمن تسلیت به ملت مظلوم افغانستان بویژه خانواده‌های داغدار این حادثه  و محکوم کردن این حمله تروریستی که منجر به شهادت بیش از پنجاه دختر دانش آموز شد، گفت: این حادثه باعث جریحه دار شدن قلب مسلمانان جهان و شیعیان منطقه بویژه ملت افغانستان و ایران شد.

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مازندران ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله روزی ریشه تروریسم در منطقه خشک شود و دیگر شاهد چنین حادثه‌های ناگواری در منطقه نباشیم.

امیری در ادامه با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه و مسئولان کشور  این حادثه تروریستی را محکوم کردند، خاطرنشان کرد: مسئولان سیاست خارجی پیگیری این حادثه در عرصه جهانی شدند.  

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مازندران در پایان سخنان خود یادآور شد: امروز در در مقابل دفتر نمایندگی وزرات امورخارجه ایران در ساری میزبان دانش آموزان بسیجی بودیم که با خانواده‌های داغدار حمله تروریستی کابل ابراز همدردی کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار