خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) در گفتگو با بسیج:

رابطه بین طاغوت و اسلام ناب تقابل است نه تعامل/ رفتار و اندیشه مقاومت هرگز زیر بار ظلمت نمی رود

حجت الاسلام والمسلمین رستگار گفت: در هفتاد سال گذشته آمریکایی ها جز خیانت، کاری را انجام نداده اند. آن ها مذاکره را به این جهت می‌خواهند که ما دست از ارزش هایمان برداریم اما آزموده را، آزمودن خطاست.
کد خبر: ۹۳۴۱۱۹۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت : تمدن غرب، تمدنی فاسد و روبه زوال است و نظام دموکراسی و سکولاریزه غرب نشان داده مکتبی انحرافی است که تباهی بشر را به دنبال دارد.

وی افزود: سردمداران دولتهای مستکبر و در رأس آنها آمریکا علیه ملت ما حرف میزنند و توطئه می کنند و گاهی هم شعارهایی می دهند و در قاب تزویر، صریحاً دشمنی می کنند، اینها همه برای این است که تحلیل درستی از مسائل ایران و شناخت درستی از ملت ایران ندارند.

 

حجت الاسلام رستگار به برده داری دنیای استکبار اشاره کرد و گفت: غربی ها به دنبال سوء استفاده از انسان هستند اما تفکر الهی به انسان آزادی و آزادگی می بخشد از این رو تفکر الهی اصول اصلی مردم ایران است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان بیان کرد: اگرچه در کشور دو تفکر انقلابی و لیبرالی وجود دارد که بر اساس یک مبانی برنامه ریزی های خود را طراحی می‌کنند اما مقام معظم رهبری در این رابطه بر اساس قرآن می فرمایند: همواره بین طاغوت و اسلام ناب تقابل بوده است نه تعامل.

 

رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است

 

وی اضافه کرد: امام نیز فرمودند رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است بنابراین نمی‌توانند در مسالمت باشند چرا که ذات گرگ و دنیای استکبار درندگی است و به هر طریقی به دنبال شکست انقلاب اسلامی ایران است.

 

نماینده ولی فقیه عنوان کرد: جمهوری خواهان با استفاده چماق رعب و وحشت، دموکرات ها نیز با سیاست چماق و هویج به دنبال حفظ رژیم صهیونیستی و نابودی جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

آزموده را، آزمودن خطاست

 

حجت الاسلام رستگار بیان کرد: در هفتاد سال گذشته آمریکایی ها جز خیانت، کاری را انجام نداده اند. آن ها مذاکره را به این جهت می‌خواهند که ما دست از ارزش هایمان برداریم اما آزموده را، آزمودن خطاست.

 

وی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب فرمودند راه حل مشکلات ما در مذاکره نیست بلکه رفع مشکلات به همت و توجه به ارزش ها و نیروهای خودی بستگی دارد، در برجام مشاهده کردیم افرادی شعار می‌دادند که مشکلات ما برطرف و تحریم ها برداشته می‌شود اما نتیجه ای حاصل نشد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: بایدن همان شخصی است که برای شهادت حاج قاسم گفت شهید شدن سردار حق بود لذا خصومت و دشمنی این ها نیاز به اثبات ندارد. دشمنی جمهوری خواهان آشکار، اما دموکرات ها نهان است و هر دستی که با آنها وارد مذاکره شود را خرد می‌کنند.

 

وی افزود: شهید سلیمانی، هم در زمان حیات و هم با شهادت خود استکبار را شکست داد، آنچنان که رئیس‌جمهور آمریکا گفت ۷ تریلیون دلار در منطقه هزینه کردیم اما چیزی به دست نیاوردیم و در نهایت هم مجبور شد در تاریکی شب و برای چند ساعت به یک پایگاه نظامی برود. همه دنیا اذعان دارند که آمریکا به اهداف خود در سوریه و بویژه در عراق نرسیده است.

 

 

حجت الاسلام رستگار ادامه داد: سیاستگذاران آمریکا رؤسای جمهور نیستند که با رفتن یک رئیس‌جمهور در روند کلی و سیاست‌های کلان آمریکا تغییری ایجاد شود ،رؤسای جمهور بازیگران احزابی هستند که این احزاب بازی قدرت را در آمریکا به دست دارند و درچارچوب‌های کلان و اصول اصلی با یکدیگر مشترک هستند و همه آنها تحت تأثیر لابی صهیونیسم برنامه‌ریزی می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه اضافه کرد: آن ها مذاکره می‌کنند تا بحث موشکی و حضور ما در منطقه را به چالش بکشند همانطور که رهبر انقلاب فرمودند: توصیه قطعی من این است که به دشمن اعتماد نکنید.

 

گره زدن معیشت به خارج از مرزها، غلط است

وی با بیان اینکه گره زدن معیشت و مشکلات به خارج از مرزها، کار غلطی است، افزود: متاسفانه برخی تفکرات لیبرالی در مملکت ما فقط به دنبال مذاکره است اما در واقع دیده ایم در هر حوزه ای که انقلابی ها با روحیه انقلابی حضور داشته اند موفق شدند به عنوان مثال در زمینه موشکی و پهبادی قدرت چهارم جهان و قدرت اول منطقه هستیم.

 

حجت الاسلام رستگار اضافه کرد: در زمان امام حسن مجتبی (ع) خیلی از یاران ایشان، امام را به معاویه فروختند اما امروز با وجود تمام مشکلات، مردم پای آرمان های خود ایستاده اند و ملت بیدار و هشیار است.

 

مکتب سردار مبارزه با استکبار است

 

وی بیان کرد: زمانی که رئیس جمهور سابق امریکا برای ایران شاخ و شانه می‌کشید رهبر انقلاب فرمودند تو به اجداد کثیف خود خواهی پیوست اما جمهوری اسلامی همچنان پابرجا است تنها راه مردم ایران مقاومت در برابر آمریکاست زیرا این تنها راهی است که محرومین را نجات می دهد.

 

نماینده ولی فقیه گفت: همگان شاهد بودید که مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از مبارزه با استکبار تا کمک به مردم و محرومین، مردم را به انقلاب اسلامی امیدوارترکرد و همین منش بود که سردار سلیمانی را خار چشم دشمنان کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین رستگار با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب نسبت به صوت آقای ظریف گفت: سیاست های کلی در نظام را رهبری انجام می دهد و سپس در سطح پایین تر شورای امنیت ملی و ما بقی هم مجری هستند .

وی ادامه داد: اظهارات اخیر برخی از مسئولین تقابل میدان و دیپلماسی است که با حرفهای دشمن یکصدا شده بود جای تاسف دارد، امیدواریم مسئولین ما دقت بیشتری داشته باشند و بدانند که حقیقتا امثال حاج قاسم سلیمانی امنیت امروز را به ارمغان آورد و به عزت درجهان تبدیل شد است.

نماینده ولی فقیه اضافه کرد: ده‌ها میلیون نفر در ایران و چند برابر بیشتر در سراسر جهان اسلام و حتی از ملت‌های آزاده و غیر‌مسلمان در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی شرکت کرده و در فراق او خون‌گریستند. این تشییع پر شکوه به اعتراف دوست و دشمن همانند تشییع پیکر مطهر امام راحل (‌ره) در تاریخ معاصر بی‌نظیر - و نه کم نظیر- بوده است. و این در حالی است که مردم، قاسم سلیمانی و بینش و منش او را می‌شناختند و با آگاهی کامل از مکتب او در تشییع پیکر مطهرش شرکت کرده بودند.

وی بیان کرد: بنابراین حضورمردم در تشییع شهید سلیمانی این پیام را می دهد که رفتار و تفکر و اندیشه مقاومت هرگز زیر بار ظلمت نمی رود چون ما ملت امام حسین علیه السلام هستیم و شهادت را سعادتی از سوی خداوند متعال می بینیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار