مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) در نشست بصیرتی سپاه ناحیه بینالود:

راه حل رسیدن به مدینه فاضله، خشکاندن ریشه نفاق در جامعه اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه جریان نفاق است که اجازه کار به ولی امر مسلمین نمی دهد بیان نمود: تمام مشکلات اسلام از همان ابتدای ظهورش تاکنون بخاطر وجود جبهه نفاق است
کد خبر: ۹۳۴۱۱۹۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مراسم بصیرت افزایی سیاسی در سپاه ناحیه بینالود با سخنرانی حجه الاسلام باقری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام در محل سالن همایش سازمان اردویی سپاه امام رضا (ع) برگزار شد.

حجه الاسلام باقری در ابتدا بیان کرد: تمام مشکلات اسلام از همان ابتدای ظهور تاکنون بخاطر وجود جبهه نفاق است کما اینکه در دوران حیات با برکت جمهوری اسلامی هم به وضوح می بینیم که منافق و جبهه نفاق چه ضربه ها که به پیکره این نظام و انقلاب وارده آورده و می آورند.

وی ادامه داد: همین جریان نفاق است که اجازه کار به ولی امر مسلمین نمی دهد و لذا اگر می خواهیم که جامعه اسلامی ما مملو از عدل و داد و به نوعی مدینه فاضله شده و مهیای ظهور منجی عالم بشریت باشد بایستی ابتدا ریشه نفاق را خشکاند.

باقری با گریزی به جملات معروف امام راحل که فرمودند نگذارید انقلاب دست نااهلان بیفتد خاطر نشان کرد: منظور امام  خمینی (ره) از نااهلان همین تفکر غربگرایی و به تعبیری جریان شیفته و ذوب در غرب می باشد، همانطور که ما دیده و
می بینیم  که در جامعه امروزی ما عده ای بجای آنکه بگویند خدا و از او بخواهند می گویند کدخدا! و از همین جا بود که همه کارها خراب شد.

مسئول دفتر نمایندگی در سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: چقدر خداوند متعال در آیات متعدد قرآن کریم نصیحت نموده که ای مسلمین به سمت این کفار حربی نروید و کارتان را به آنها گره نزنید ولی متأسفانه این همان چیزی است که در جامعه امروزی ما برخی از خواص خلافش عمل می کنند، مگر خداوند به صراحت در قرآنش نفرموده که وَمَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنْكً و... بدین معنی که هر کس از ذکر خدا رویگردان باشد به یقین زندگی و وضعیت اقتصادی زندگی اش تنگ و مشقت بار خواهد بود و در این آیه منظور از ذکر الهی فقط همین سبحان الله و الحمد لله گفتن و عبادت ظاهری برای خدا نیست بلکه مقصود، حرکت با چراغ بصیرت و شریک قائل نشدن برای خدا هست و اینکه در هر تصمیمی که می خواهیم بگیریم ببینیم نظر خدا چیست نه نظر کدخدا!

وی تصریح کرد: در انتخابات پیش رو هم بایستی با بصیرت و دقت کافی عمل نماییم و گول شعارهای خوش رنگ و لعاب خواص را نخوریم و لذا در حدود کمتر از یک و ماه و نیم مانده تا انتخابات سرنوشت ساز ملت ایران دشمن داخلی و خارجی ممکن است به هر حربه ای متوسل شود حواسمان کاملا جمع باشد که مثلا اگر قیمت دلار و اجناس بازار افت محسوسی هم داشت فریب این گشایش و ارزانی موقتی را نخوریم در غیر این صورت با انتخاب غلط خود ممکن است جامعه و نظام را به سمت غربزدگی کامل و فشار اقتصادی و تحریم مضاعف و چه بسا براندازی سوق دهیم.

باقری در انتها بیان کرد: ملت شریف ایران بایستی به این نکته برسد که تنها را علاج مشکلات مملکت، حضور پر شور در انتخابات به همراه شناخت صحیح از گفتمان ها و رأی به گفتمان و تفکر انقلابی، جهادی و گفتمانی است که تکه اش به ظرفیت های داخلی و دانش بنیان است. 

خاطرنشان می شود؛ در ابتدای این مراسم و به جهت انس بیشتر با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان،  استاد سیداحسان قبولی از قاریان ممتاز بین المللی و حافظ کل قرآن کریم دقایقی با تلاوت دلنشین خود حاضرین جلسه را مستفیذ نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها