فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع)،با اشاره به تفسیر آیه ۵۲ سوره فرقان بیان کرد: تنها راه بستن نفوذ سیاسی و تبعیت نکردن از دشمن، حضور حداکثری در انتخابات که خود مصداق بارز «جهاد کبیر» است.
کد خبر: ۹۳۴۱۲۰۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا احمدی در همایش بصیرتی قوای مسلح تربت‌جام با اشاره به اینکه هر شهید نماینده جهان اسلام است، گفت: صیاد شیرازی، حاج قاسم سلیمانی، سپهبد قرنی از بارزترین و بااخلاص‌ترین امیران و سرداران نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و از شهدای تراز اول جهان اسلام‌اند.

 وی با اشاره به امنیت منطقه افزود: هیچ نیروی نظامی در جهان و منطقه جرأت سینه‌به‌سینه شدن با استکبار جهانی را نداشت و در این خصوص رئیس‌جمهور قبلی آمریکا ۷ هزار میلیارد دلار برای تغییر موازنه قدرت به نفع خود در منطقه خرج کرد، ولی به برکت مجاهدت قوای مسلح، حمایت و همراهی جانانه ملت غیور ایران اسلامی و فرماندهی رهبر معظم انقلاب، مفتضحانه شکست خورد.

 احمدی با اشاره بیعت بیش از ۲۵ میلیون جمعیت با تابوت حاج قاسم سلیمانی که آن روز نیز یوم‌الله دیگر را برای ایران اسلامی رقم خورد، تصریح کرد: اگر تلاش و مجاهدت حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش نبود آلان می‌بایست در داخل خاک کشورعزیزمان با داعشی‌ها بجنگیدیم و از شاخصه‌های مهم  شهید سلیمانی در مبارزه با استکبار جهانی خداباوری، ولایت مداری، ولایت‌پذیری، اخلاص در عمل و مردمی بودن این شهید عالی‌مقام بود.

 وی با اشاره فرازی از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امروز برای کشور ما جنگ نظامیِ احتمال بسیار ضعیف است، لکن جهاد باقی است، جهاد فقط به معنای قتال نیست، جهاد یک معنای بسیار وسیع‌تری به نام جهاد کبیر دارد اضافه کرد: یکی از مراتب مهم «جهاد کبیر» تبعیت نکردن از دشمن، مقابله بانفوذ فرهنگی، اقتصادی و تبلیغاتی و... دشمنان قسم‌خورده در این برهه حساس به‌ویژه حضور حداکثری در انتخابات برای تعیین سرنوشت و بالابردن امنیت و اقتدار ملی و بین‌المللی است.

 فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع)، هدف اصلی دشمن را مأیوس کردن مردم از اصل نظام و کم‌رنگ کردن شور و شعور انتخابات برشمرد و گفت: تنها راه بستن نفوذ سیاسی و تبعیت نکردن از دشمن، حضور حداکثری در انتخابات که خود مصداق بارز «جهاد کبیر» در تفسیر آیه ۵۲ سوره فرقان است.

 گفتنی است: همایش بصیرتی قوای مسلح تربت‌جام با حضور فرماندهان و کارکنان در مصلا الغدیر این شهرستان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها