خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین احمدی با اشاره. به اینکه انقلاب اسلامی سراسر نور، اخلاص و صداقت است، گفت: بسیج سازندگی چهره اصلی جهاد و انقلاب اسلامی را نشان می دهد.
کد خبر: ۹۳۴۱۲۱۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی در آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان توسط بسیج سازندگی و تجلیل از مسئولان  بسیج سازندگی ورزقان، افزود: تعریف بسیج سازندگی زوایای گوناگونی دارد اما زمانی که سخن از اسلام به وجود می آید ملاحظه می کنید که در قرآن کریم وقتی «الَّذِینَ آمَنُوا» ذکر می شود در ادامه آن «وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ» هم دارد، بنابراین بسیج سازندگی به عنوان یک مصداق عینی ایمان بدون ادعا و در صحنه عمل است.

وی اضافه کرد: رمز آنچه که مردم ما انقلاب کردند این بوده که اسلام ناب به صحنه بیاید، یکی از صحنه هایی که به صورت عینی، آرمان انقلاب اسلامی را نشان می دهد شیوه بسیج سازندگی است، وقتی سخن از انواع اقسام خدمات اجتماعی به میان  می آید، دو زوایه مدنظر قرار می گیرد، یکی آن زاویه اجتماعی است که شعارهایش گوش فلک را کر کرده، اما یکی از الگوی هایی که شعار همراه با عمل است، بسیج سازندگی است.

 

حجت الاسلام احمدی خطاب به جهادگران بسیج سازندگی بیان کرد: زاویه دیگری که در کار شما وجود دارد و بسیار با جلوه است، جهاد است، در طول تاریخ معمولا نیز اینگونه بوده است، که دشمن ها به کار خیر و صالح هجوم و حمله می کردند.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی الگوی انقلاب اسلامی است در خدمت به مردم، خلق و طبیعت است، گفت: این نقش جهاد دارد، اینکه وقتی شیوه های کار به جایی رسید که بعضی از نهادهای انقلابی در ادارات هزم شدند و جنبه قانونی نیز پیدا کرد، مانند جهاد سازندگی، بلافاصله رهبر حکیم انقلاب اسلامی، گرای بودن این سازمان جهادی را دادند، چرا که انقلاب یعنی همین خدمت به محرومین، و انقلاب اسلامی میانه ای با اشرافی گری ندارد.

حجت الاسلام احمدی اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ عظیم در خدمت به مردم است، باید در این مدت یک خدمت بزرگ به مردم کند.

ارسال نظرات