خبرهای داغ:
به مناسبت هفته سازندگی سرهنگ ریحانی فرمانده سپاه ناحیه شیروان و برخی از مسئولین گروه های جهادی با حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه شهرستان دیدار کردند .
کد خبر: ۹۳۴۱۲۵۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،با ورود به هفته سازندگی بسیج در نشستی حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی با تاکید بر اهمیت گروه های جهادی و لزوم تداوم انها افزود : مهمترین کاری که باید در نظر بگیریم این است که براساس دیدگاه مقام معظم رهبری ، فرهنگ سازی گفتمان جهادی صورت بگیرد، لذا تلاش ما این است گروه های جهادی کاری انحصاری انجام ندهند بلکه محور باشند و از بقیه افراد هم مدد بگیرند ، تا مردم با کار جهادی آشنا شوند.

وی در ادامه افزود :کار جهادی یعنی ایثار یعنی من از زندگی ام میگذرم برای دیگری و ایثار هم به منزله همان شهادت است ، وقتی روی کار جهادی تاکید میکنیم یعنی روی فرهنگ شهادت تاکید کرده ایم .

حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی در ادامه افزوند : مشکل ما در کشور مدیران بخشنامه ای و خسته و رفاه طلب است و نگاه جهادی وجود ندارد. گروه جهادی نباید سکولار باشد . یعنی نباید یک گروه جهادی بصیرتی ، یک گروه جهادی عمرانی، یک گروه جهادی فرهنگی  داشته باشیم بلکه گروه جهادی باید در همه این زمینه ها فعال باشد تا تاثیر گذاری قوی تری در بین مردم ایجاد کند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها