به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول صورت گرفت:

اجرای طرح اکرام ایتام با تحت پوشش قرار دادن ۵۰۰ نفر از فرزندان خانواده های بی سرپرست در چرداول

سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره )شهرستان و حوزه های مقاومت بسیج تابعه ناحیه اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام با شناسایی جامعه هدف خود نموده است.
کد خبر: ۹۳۴۱۲۶۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، بنا به اظهارات فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول سرهنگ هدایت سلیمانیان، در اجرای طرح اکرام ایتام تا کنون نزدیک به ۵۰۰ نفر حامی برای ایتام و فرزندان خانواده های بی سرپرست شناسایی شده اند.

وی افزود: در این راستا سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول وحوزه های مقاومت بسیج تابعه سپاه ناحیه مشخصات حامیان ایتام را در اختیار  کمیته امداد امام خمینی ره گذاشته و در مرحله بعد کمیته امداد با در اختیار قرار دادن شماره کارت یا حساب ایتام و صدور پرونده برای حامی اقدام نموده است.

وی ادامه داد:حامیان با تحت پوشش قرار دادن یک یا چند یتیم و محروم ،ماهیانه مبلغی را در راستای کمک به این عزیزان به حساب آنان واریز می نمایند واین مبالغ هر چند ناچیز بوده اما می تواند برای ایتام و یا مبتلایان به بیماری های خاص کمک نماید. 

سرهنگ هدایت سلیمانیان ضمن مهم دانستن اجرای مناسب این طرح  خداپسندانه اظهار داشت: در اجرای طرح اکرام ایتام از ظرفیت های سپاه وبسیج استفاده می شود تا بتوانیم به منویات و دغدغه های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه مدظله العالی در راستای زدودن فقر از چهره جامعه و بخصوص فرزندان ایتام ،جامه عمل بپوشانیم.

وی در پایان افزود: در این خصوص جلساتی مفید و تاثیر گذار با خیرین برگزار شده وکارکنان ،بسیجیان وخیرین استقبال خوبی از مواسات و کمک به همنوع خود داشته   واین طرح تا کنون طوری پیشرفت داشته که خارج از تصور می باشد. 

ارسال نظرات