فرمانده ناحیه قشم اعلام کرد:

طرح شهید سلیمانی عشق خدمت به مردم را دربسیجیان دوچندان کرده است

فرمانده سپاه ناحیه قشم گفت: طرح شهید سلیمانی عشق خدمت به مردم را دربسیجیان دوچندان کرده است
کد خبر: ۹۳۴۱۲۹۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سرهنگ حجت امیری‌کیا افزود: در این طرح که بنام شهید سلیمانی رقم خورد توانست از توان و ظرفیت‌ جوانان برای مبارزه و کاهش آسیب‌های بیماری کرونا استفاده شد تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری شود.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بسیج با انجام غربالگری‌های وسیع، توانست دستاوردهای بسیاری ایجاد کند، اما با اجرای طرح جامع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اقدامات مبارزه و کاهش آسیب‌ها به شکل منسجم‌تری آغاز شد.

فرمانده سپاه ناحیه قشم تصریح کرد: در خصوص اجرای واکسن کرونا و کاهش تعداد مبتلایان به کرونا، طرح شهید سلیمانی می‌تواند با رصد، شناسایی، بیمار یابی و مدیریت قرنطینه‌ها در این زمینه موثر باشد.

وی تاکید کرد: اجرای این طرح در شهرستان قشم و اقدامات هدفمند و محله محور توسط بسیجیان باعث شد با بیماری به شکل نقطه‌ای کنترل شود.

امیری‌کیا افزود: شاخصه‌های رصد، شناسایی با رویکرد بیمار یابی فعال، قرنطینه‌های هدفمند، حمایت از بیماران و نظارت از نقاط بسیار برجسته طرح شهید سلیمانی است.

وی تصریح کرد: اکنون بسیج در گام پنجم طرح شهید سلیمانی از آمادگی کامل برای اجرای واکسیناسیون عمومی برخوردار است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

ارسال نظرات