نشست طلایه داران تبلیغ در هیرمند

هیرمند-مبلغین مستقر در مساجد سطح شهرستان هیرمند که در طول ماه مبارک رمضان، رسالت بیان احکام، و مسائل مهم منطقه، را برعهده داشتند جهت دیدار با امام جمعه این شهرستان و شرکت در نشست طلایه داران تبلیغ گردهم آمدند.
کد خبر: ۹۳۴۱۳۵۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، مبلغین مستقر در مساجد سطح شهرستان هیرمند که در طول ماه مبارک رمضان، رسالت بیان احکام، و مسائل مهم منطقه، را برعهده داشتند، با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان،  به منظور دیدار با امام جمعه  و شرکت در نشست طلایه داران تبلیغ گردهم آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین راشکی، در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های خستگی ناپذیر و مجاهدات فرهنگی، پرچمداران صیانت از حریم فرهنگ و نظام و مذهب گفت: مبلغان پیام‌های الهی، جز خدا از هیچ کسی بیم ندارند.
 
وی تصریح کرد: در آیات متعدد قرآن کریم از قاطعیت و شهامت مبلغان دینی، در ابلاغ دستورات الهی به مردم، سخن به میان آمده است، ولی باید بدانیم که در مواردی هم مدارا، نرمش و سکوت برای جذب قلوب لازم است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هیرمند تصریح کرد: تبلیغ دین فقط محدود به بیان احکام و سخنرانی نیست؛ بلکه گاهی باید احکام الهی را با تکیه بر عمل و منطبق با سیره اهل بیت(ع) انجام داد.

امام جمعه شهرستان هیرمند در پایان ضمن تقدیر ویژه از مبلغان اعزامی از قم که مشکلات عدیده را به جان خریدند و با حضور در روستا‌های محروم مرزی شهرستان هیرمند، موجبات تقویت عقاید و آگاهی مومنین روزه دار را فراهم نمودند، با تقدیم هدایایی از تلاش‌های زایدالوصف همه مبلغان  تجلیل و قدردانی کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار