مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج:

فعالیت درخشان بسیج سازندگی نشاط بخش و امیدآفرین است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: فعالیت درخشان بسیج سازندگی، علاوه بر نشاط بخشی و امیدآفرینی در سطح جامعه، به رفع بسیاری از مشکلات بزرگ کشور کمک می‌کند.
کد خبر: ۹۳۴۱۳۹۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، گلخانه پرورش گیاهان دارویی و زینتی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در زمین صبحگاه ناحیه مورد بهره‌برداری قرار گرفت. هدف از ایجاد این گلخانه، شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌های اشتغالزایی در این حوزه برای بسیجیان و علاقه‌مندان به فعالیت در زمینه پرورش گل و گیاه است.

فعالیت درخشان بسیج سازندگی نشاط بخش و امیدآفرین است

حجت الاسلام علی ترکاشوند، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج صبح امروز در بازدید از این نمایشگاه جهادی ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی به جهادگران بسیجی گفت: یکی از عرصه‌های درخشان و پیش‌برنده انقلاب اسلامی در شجره طیبه بسیج به عنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی است.

وی با بیان اینکه امروز بنابر فرمایش مقام معظم رهبری، شاهد شکوفایی این شاخه تنومند در عرصه‌های مختلف جهادی و فرهنگی و کمک‌رسانی به محرومان هستیم، فعالیت‌های بسیج سازندگی در مواجهه با ویروس  منحوس کرونا را ستودنی دانست و بیان داشت: جامعه قدردان فعالیت‌های خالصانه جهادگران بسیجی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج مهم‌ترین وظیفه بسیج سازندگی را سازماندهی و هدایت ظرفیت‌های عمومی و مردمی در جهت بهبود خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد.

ترکاشوند مهم‌ترین دلیل موفقیت بسیج سازندگی را نیز استفاده از جوانان مؤمن، انقلابی و دلسوز برشمرد و افزود: حضور جوانان جهادگر بسیجی در مناطق محروم و شرایط بحرانی اعم از بلایای طبیعی و نیز در حوزه فعالیت‌های عمرانی و مدیریت استعدادها و توان مردمی، علاوه بر نشاط بخشی و امیدآفرینی در سطح جامعه، به رفع بسیاری از مشکلات بزرگ کشور کمک می‌کند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار