تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز با بیان اینکه مردم بازیگران اصلی در انتخابات مطرح هستند، گفت: دشمن هم تلاش دارد با ایجاد شبهه و دو قطب سازی مانع از حضور مردم در آن شود.
کد خبر: ۹۳۴۱۴۱۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحمانی در نشست هم اندیشی با خبرنگاران افزود: دشمن با ایجاد این شبهه «موشک یا معیشت» همه توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات دارد تا نگذارد مردم تصمیم درستی برای آینده و حل مشکلات کشور اتخاذ کنند.

وی بصیرت و روشنگری را مهم ترین مولفه برای تصمیم درست مردم در انتخابات پیش رو و انتخاب فرد اصلح بر اساس منویات رهبر فرزانه انقلاب عنوان و تاکید کرد: رسانه ها در این بصیرت دهی و تبیین اهمیت موضوع تقش مهمی دارند.

حجت الاسلام رحمانی اضافه کرد: رسانه ها باید ویزگی های دولت جوان، انقلابی و کارآمد مدنظر رهبر انقلاب را در بین سطوح مختلف جامعه تبیین کنند تا مردم بتوانند دولت تراز انقلابی پای کار بیاورند.

وی تبیین اهداف دشمن بخصوص در بحث معیشت و اقتصاد از دیگر رسالت رسانه ها خواند و اظهارداشت: رسانه ها باید با تببین درست عملکرد دولت ها و تقد منصفانه امید را در جامعه گسترش دهند چراکه تلاش دشمن کمرنگ کردن مردم در انتخابات برای تضعیف نظام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها