مصادف با ایام تاسیس بسیج سازندگی سپاه، سازندگی سپاه ناحیه بینالود با کمک خیر مدرسه ساز سالن آموزشی و جلسات دبستان آموزش استثنایی طرقبه شاندیز را مسقف نمود.
کد خبر: ۹۳۴۱۴۶۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با ایام بیست و یکمین سالروز تاسیس بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان مقام معظم رهبری، سرهنگ دوم پاسدار روح اله پسندیده فرمانده ناحیه بسیج بینالود به همراه مسئولین آموزش و پرورش شهرستان و بسیج خواهران و برادران بخش طرقبه در محل این پروژه حضور یافته و از نزدیک در سیر مراحل این کار قرار گرفتند.

گفتنی است با توجه به اینکه از مدت‌ها پیش در این مرکز نیاز شدید به یک سالن و مکان متمرکز برای انجام جلسات و مراسمات و... احساس می‌شد لذا بسیج سازندگی ناحیه بینالود (طرقبه شاندیز) در زمستان سال گذشته با جدیت و قوت پای کار آمده و با پیگیری و تامین هزینه مورد نیاز و کمک خیرین با مبلغی بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال قسمت محوطه این دبستان را بطور کامل مسقف نمود.

خاطرنشان می‌شود با توجه به اینکه زحمت ساخت، بنایی، جوشکاری و... سقف بطور کامل توسط بسیج برادران طرقبه در اواخر سال گذشته بطور خودجوش و افتخاری انجام شده بود از این رو مبلغ حدودا ۵۰ ملیون تومان نیز در هزینه‌های ساخت صرفه جویی شد.

همچنین یادآور می‌شود بخش اعظم کار تاکنون انجام شده و فقط قسمتی از دیوار چینی و نصب پنجره‌ها در دست اقدام بوده که ان شاء اللّه تا پایان فصل بهار به اتمام خواهد رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها