خبرهای داغ:
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قزوین

تهیه و توزیع داروهای کمیاب در داروخانه هلال احمر قزوین

ارجمندی گفت: هلال احمر استان همیشه می کوشد که سبد دارویی خود را تکمیل نماید تا به این وسیله از درد و آلام بیماران خاص بکاهد.
کد خبر: ۹۳۴۱۴۶۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

دکتر فرهاد ارجمندی در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین ضمن تبریک هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ بیان کرد: تهیه و توزیع داروهای کمیاب دغدغه اصلی جمعیت هلال احمر در جهت همراهی با وزارت بهداشت در کشور است و در همین راستا داروخانه هلال احمر استان جایگاه خاصی در نظام سلامت دارد و همیشه می کوشد که سبد دارویی خود را تکمیل نماید تا بتواند قطره ای از درد و آلام بیماران خاص در استان بکاهد.

وی افزود: هلال احمر استان در حوزه تأمین و توزیع داروهای خاص بیماران و یاری رساندن به آنها از هیچ گونه تلاشی فروگذاری نمی کند تا بتواند رسالت خود که همان خدمت به مردم است را به بهترین نحو انجام دهد.

ارجمندی اشاره کرد: با توجه به حجم بالای مراجعه به این داروخانه و افزایش حجم نسخ الکترونیک یک نفر به عنوان مسئول فنی دوم شیفت صبح به مجموعه جهت رفاه حال مراجعین اضافه شد.

وی ادامه داد: تلاش ما در داروخانه هلال احمر استان این است که بهترین خدمات را به هم استانی های عزیز ارائه کنیم و در این راه از هر آنچه که نیاز باشد در راستای خدمت رسانی بهتر به هم هموطنان عزیز دریغ نخواهیم کرد تا انشاالله بتوانیم بدون هیچ چشم داشت و منتی به مردم و بیماران بهترین خدمات را ارائه کنیم.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در پایان خاطر نشان کرد: همزمان با واکسیناسیون کووید ۱۹ مدافعان سلامت، با توجه به اینکه پرسنل داروخانه هلال احمر در مواجه مستقیم با بیماران بودند اولین مرحله از واکسن کووید ۱۹ را با توجه به سهمیه تخصیص یافته توسط دانشگاه علوم پزشکی دریافت کردند و دوز دوم این واکسن نیز در موعد مقرر تزریق خواهد شد تا به این وسیله از ابتلا به این ویروس مصون باشند تا بتوانند به بیماران و هموطنان عزیز همچنان خدمات ارائه کنند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها