خبرهای داغ:
به مناسبت هفته هلال احمر صورت گرفت:

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین جمعیت هلال احمر و سپاه ناحیه عشایری

تفاهم نامه همکاری مشترک بین جمعیت هلال احمر و سپاه ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری در راستای خدمت به جامعه عشایری کشور امضا شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۴۷۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

همزمان با هفته هلال احمر و یکصدمین سالگرد تاسیس هلال احمر فرمانده و مسئول محترم نمایندگی و جمعی از کارکنان سپاه ناحیه عشایری استان با حضور در دفتر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و اهدای گل و لوح سپاس به مدیر عامل جمعیت هلال احمر به نمایندگی از پرسنل خدوم و ایثارگر هلال احمر این روز را گرامی داشتند.

در این نشست فرمانده ناحیه عشایری ضن تبریک این روز، یکی از وجوه تمایز جمعیت هلال احمر نظام مقدس جمهوری اسلامی را با سایر جمعیت ها در کشورهای دیگر، بعد الهی، دینی و معنوی این جمعیت دانست و با اشاره به آیه ای از کلام الله مجید که نجات جان یک نفر نجات بشریت است، از خدمات ارزنده کارکنان این جمعیت در حوادث، بحران ها و بلایای طبیعی تشکر و تقدیر کرد.

سرهنگ ایزدی افزود: به درستی عزیزان هلال احمر در حوادث وبلایا همیشه فرشته نجات هستند ونقش هلال احمر در نجات جان انسانها ویاری و حمایت مردم در سختی ها بر هیچ کس پوشیده نیست.

ایزدی تاکید کرد : جمعیت هلال احمر و سازمان بسیج به خوبی به همه نشان دادند که در هر زمانی که پا به عرصه خدمت رسانی بگزارند با تمام توان خود برای آن تلاش می کنند .

در پایان تفاهم نامه همکاری مشترک بین جمعیت هلال احمر و سپاه ناحیه عشایری در راستای خدمت به جامعه عشایری کشور امضا شد.

گفتنی است مشارکت در ارتقای تاب آوری و آمادگی جامعه ، نشست های هم اندیشی ، افزایش توان پاسخگویی موثر و سریع در برابر حوادث و سوانح ، توانمند سازی تیم های جهادی به منظور استفاده در عملیاتهای امداد و نجات، استفاده از ظرفیتهای مشترک هردو نهاد در راستای انجام تکالیف قانونی ، تشکیل کارگروه های مشترک استانی و شهرستانی ، انجام پروژه های بشر دوستانه ، آموزشی ، بشر دوستانه و امدادی به اعضا و عشایر غیور از اهداف اصلی همکاری مشترک بین سپاه و هلال احمر می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار