خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: همکاری و مشارکت مردم در تبعیت از مصوبات ستاد مقابله با کرونا و رعایت دستورالعمل بهداشتی برای عبور از موج چهارم کرونا ضروری است.
کد خبر: ۹۳۴۱۵۲۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱

حجت‌الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب: کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و از ابتدای اپیدمی تاکنون مجاهدانه جنگیده و شهدای بسیاری در این راه تقدیم کردند.

وی اظهار داشت: در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در جهان کسی فکر نمی‌کرد کشورهای اسلامی بتوانند با این ویروس مقابله و آن را مدیریت و کنترل کنند اما ایران اسلامی نشان داد توان مقابله با بیماری کووید ۱۹ و کنترل آن را دارد.

امام جمعه سرپل‌ذهاب تاکید کرد: مردم ایران اسلامی در کنار کادر بهداشت و درمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه گام‌های بلندی برداشتند که شایسته تقدیر هستند.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب یادآور شد: دانشمندان کشورمان نیز با تلاش مضاعف، اقدامات اساسی در مورد این بیماری و تولید واکسن برداشته‌ و به توفیقات خوبی دست یافته‌اند که بزودی با تولید انبوه واکسن این شایستگی و نوعدوستی را به منحصه ظهور می‌رسانند.

وی اضافه کرد: وزارت بهداشت فرمانده میدان مقابله با کروناست و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند همه ما باید از دستورات ستاد تبعیت کنیم تا هرچه سریعتر از پیک چهارم نیز عبور کرده و با رعایت توصیه‌های بهداشتی آمار مرگ و میر و نیز مبتلایان به کرونا کاهش یابد و وضعیت به حالت عادی باز گردد.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب گفت: عهد ببندیم که بخاطر حفظ سلامتی خود و دیگران از دید و بازدیدها و دورهمی، حضور در مراکز تجاری و تفریحی و تردد غیر ضروری، برگزاری مراسم و تجمعات خودداری کنیم.

وی افزود: امیدواریم با تلاش کادر بهداشت و درمان و تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها و همراهی مردم در رعایت موارد بهداشتی و واکسیناسیون عمومی شاهد ریشه کنی کامل ویروس کرونا باشیم.

ارسال نظرات