امام جمعه شهرستان ری در دیدار فرماندهان سپاه سیدالشهدا(ع) :
امام جمعه شهرستان ری در دیدار فرماندهان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) گفت: اقدامات سپاه در کمک به محرومان ستودنی است.
کد خبر: ۹۳۴۱۵۴۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ در دیداری که بمناسبت روز بسیج‌سازندگی در دفتر امام جمعه شهرستان ری صورت پذیرفت ،سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) استان تهران گزارشی در خصوص اقدامات سپاه سیدالشهدا و نواحی تابعه در شش مرحله کمک های مومنانه، زلزله،سیل، مبارزه تمام عیار با کرونا، ساخت منزل محرومین و همچنین کمک های مومنانه ارائه کرد .

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) گفت: اگر سپاه نبود کشور هم نبود . وی افزود: سپاه به غیر از ماموریت های نظامی در تمامی عرصه ها در کنار مردم و مسئولین با تمام توان ایستاده است .

وی گفت :اقدامات سپاه سیدالشهدا (علیه السلام) در توجه به محرومین واقعا ستودنی است .

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی در پایان از خدمات ارزنده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری در مبارزه با بیماری کرونا،کمک های مومنانه و همچنین حضور بسیجیان این ناحیه در ماموریت های مختلف تقدیرو تشکر کرد .

در این دیدار که در دفتر امام جمعه شهرستان ری انجام پذیرفت،سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران و سرهنگ قنبری فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)شهرری ودیگر مسئولین سپاه استان تهران و شهرری حضور داشتند.

 

 

   

ارسال نظرات