سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی از تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه ساز «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۰۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی از تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه ساز «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» خبر داد و گفت: این قرارگاه به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) و همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تشکیل شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) چهارمحال و بختیاری محرومیت زدایی، رفع مشکلات زیرساختی فضاهای آموزشی و پرورشی مناطق محروم و کم برخوردار و تلاش در راستای ارتقای عدالت آموزشی را از اهداف تشکیل این قرارگاه برشمرد.

وی با اشاره اینکه این قرارگاه در حوزه های احداث، تعمیر و بازسازی مدارس در مناطق محروم استان خدمت ارائه می دهد، افزود: جامعه هدف قرارگاه جهادگران مدرسه ساز شهید سلیمانی سراسر مناطق محروم روستایی، شهری و کم برخوردار استان است.

سرهنگ فولادی با بیان اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز، گروه های جهادی و نهادهای حمایتی در فعالیت های این قرارگاه مشارکت خواهند داشت، اظهار کرد: جذب و ساماندهی مشارکت های اجتماعی، سازمانی و مردمی از رسالت های قرارگاه جهادگران مدرسه ساز شهید سلیمانی در استان است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادگران مدرسه ساز شهید سلیمانی بستری مناسب جهت ارتقای سطح همکاری ها در راستای رفع مشکلات و کمبودهای فضاها و تجهیزات آموزشی در مناطق محروم است که به محرومیت زدایی، عمران و آبادانی این مناطق می انجامد.

ارسال نظرات