خبرهای داغ:
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین
شعبان نژاد گفت: به مناسبت عید سعید فطر و در راستای اجرای طرح کمک مومنانه،‌ دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین با همکاری بسیج دانشجویی استان قزوین اقدام به پخت و توزیع غذای نذری کردند.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۳۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

دکتر رضا شعبان نژاد، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین گفت: در این طرح خداپسندانه که با همکاری و مشارکت بسیج دانشجویی استان قزوین صورت گرفت، مقرر گردید همزمان با پایان ماه مبارک رمضان و به مناسبت عید سعید فطر و با رعایت کامل نکات بهداشتی، غذایی طبخ شده تا در بین نیازمندان توزیع شود.

وی افزود: در این طرح در مجموع 3400 پرس غذا در سطح استان قزوین تهیه شد و با توجه به این که لازم بود این مقدار غذا در آشپزخانه‌های مختلف طبخ شود، پخت یک هزار و دویست پرس از آن را دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان و 1200 پرس دانشگاه آزاد بویین زهرا و 1000 پرس مرکز شال برعهده گرفت که با همکاری بسیج دانشجویی، بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بودند در حال توزیع است.

شعبان نژاد اظهار داشت: این اقدام با هدف کمک مومنانه در این شرایط سخت اقتصادی و بیماری کرونا، ارزش‌های انسانی را نشان داده و امید را در انسان‌ها و به خصوص نیازمندان ایجاد کند که بدانند تنها نیستند و جامعه‌ی دانشگاهی هم در کنار آن‌ها است و حمایت خواهد کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین تصریح کرد: این طرح یک وفاق و همدلی بین سازمان‌های مختلف استان قزوین ایجاد می‌کند و علاوه بر این ما می‌توانیم از توانمندی‌ها و امکانات موجود در این دانشگاه که در ایام کرونا نمی‌توانیم از آن‌ها برای دانشجویان استفاده کنیم، در خدمت نهادهای متولی این امور قرار دهیم و امیدواریم خداوند متعال این را از ما قبول کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها