عضو دفتر سیاسی جنبش «أنصارالله» یمن با بیان اینکه این کشور تاوان حمایت از مسأله فلسطین را می‌پردازد، گفت: ملت های منطقه باید از فلسطینیان در برابر صهیونیستها حمایت کنند.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۴۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، حمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش «أنصارالله» یمن سخنانی را در خصوص آخرین تحولات فلسطین و تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: ملت‌های منطقه باید به نقش خود در حمایت از فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی، عمل کنند. ما یمنی‌ها نیز اکنون تاوان حمایت از مسأله فلسطین را پس می‌دهیم.

پیش از این، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی گفته بود: ما در مقابل فصل جدیدی از مراحل رویارویی با دشمن قرار داریم و در نبرد قدس به پیروزی دست یافتیم. هنیه تأکید کرد: ملت ما در نبرد قدس پیروز شد و با دفاع در باب العامود، اشغالگران را وادار به برچیدن موانع کرد.

وی افزود: ملت ما ثابت کرد که قدس عنوان و محور رویارویی است. غزه به ندای قدس لبیک گفت و چطور می‌توانست در مورد قدس و مسجدالاقصی درنگ کند.

هنیه ادامه داد: قدس در قلب غزه و غزه در قلب قدس است و این چیزی است که دست برتر مقاومت آن را گفت. توازن جدید قدرت از قدس و الاقصی آغاز شده است. به ملت‌های عربی و اسلامی که از تحولات الاقصی خروشیدند، درود می‌فرستم. به کشور‌هایی که از ملت فلسطین و قدس و الاقصی حمایت کردند، درود می‌فرستم.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: با بسیاری از مقامات تماس گرفتم و به آن‌ها ابلاغ کردم که ما از قدس و مقاومت دست نخواهیم کشید. ما هرگز عقب نخواهیم نشست و قدس روح و عقل و وجدان است و بدون آن چیزی وجود ندارد.
ارسال نظرات