۱۱ هزار ایلامی واکسن کرونا تزریق کردند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: واکسن کرونا تاکنون به ۱۱ هزار ایلامی تزریق شده است‌.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۸۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، جمیل صادقی فر در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان اظهار داشت: استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا در استان بسیار کم بوده و اگر چنانچه مردم بیشتر همکاری کنند بیش از این میزان تزریق در استان به ثبت می رسید.

وی بیان کرد: ۱۶ مرکز تخصصی تزریق واکسن کرونا تاکنون با کمک فرمانداران در استان راه اندازی شده و در هر مرکز آمبولانس اورژانس مستقر شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: نظارت ها بر محدودیت حضور و اجتماع مردم در آرامستان های استان همچنان رضایت بخش نیست و در طول هفته تصاویری از اجتماع مردم در این مکان ها مشاهده می شود.

صادقی فر خواستار اطلاع رسانی، آموزش و تولید محتوا رسانه ها در خصوص ترویج فرهنگ تزریق واکسن کرونا در استان شد و گفت: رسانه ها، مطبوعات و صدا و سیما نقش مهمی در اطلاع رسانی تزریق واکسن کرونا طبق دستورالعمل ابلاغی دارند.

وی از آغاز تزریق واکسن کرونا افراد بالای ۷۵ در استان خبر داد و یادآور شد: در مناطق عشایری به افراد بالای ۵۰ سال نیز به دلیل جمعیت کم واکسن کرونا زده خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به میزان مبتلایان به کرونا امروز در استان، روند شیوع کرونا در شهر ایلام را صعودی و نگران کننده ذکر کرد و افزود: امروز از بین ۴۰ مبتلا استان ۱۸ مبتلا مربوط شهر ایلام است که این می تواند هشداری برای افزایش شیوع کرونا در این شهر باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار