فرمانده سابق انتظامی لرستان گفت: استان لرستان در حوزه برخورد با اراذل و اوباش پس از تهران بزرگ در رتبه دوم کشور قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۴۱۷۱۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد مهدیان نسب امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی لرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی در طول عمر خود ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است. 

وی با بیان اینکه در لرستان اقدامات بسیار خوبی در حوزه انتظامی انجام شده و یکی از این اقدامات صدور مجوز برای ساخت ۲۴ پاسگاه و کلانتری و پنج پلیس راه در استان است، افزود: همچنین در این مدت در حوزه ساخت مسکن سازمانی پرسنل نیروی انتظامی انجام شده است. 

فرمانده سابق انتظامی لرستان بیان کرد: نیروی انتظامی در بحران هایی مانند سیل سال ۹۸ در حوزه ایجاد امنیت و ارائه خدمت به مردم خدمات بسیاری انجام داد.

مهدیان نسب با اشاره به اینکه در حوزه برخورد با اراذل و اوباش لرستان پس از تهران بزرگ در رتبه دوم کشور قرار دارد، تصریح کرد: طی حدود چهارسالی که در لرستان حضور داشتم تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت در استان به کار گرفتیم به طوریکه ۸۵ درصد فوریت هایی که با پلیس تماس گرفته‌اند منجر به انجام عملیات شده است. 

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت ۱۱ هزار سلاح جمع آوری شده و تحویل وزارت دفاع داده شده است همچنین در حال حاضر ۱۳ هزار اسلحه جمع آوری شده و در حال انجام کارهای لازم برای تحویل به وزارت دفاع است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات