مرتضی عزیزپور
از سوی معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین صورت گرفت؛
در پی حمله تروریستی به مدرسه شیعی سیدالشهدا (ع) در کابل که منجر به شهادت دهها تن از دانش آموزان بیگناه شد، معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین این جنایت وحشتناک را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۳۴۱۷۴۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
اعلام انزجار از اقدام تروریستی در مدرسه دخترانه کابلبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج، در پی حمله تروریستی به مدرسه شیعی سیدالشهدا (ع) در کابل که منجر به شهادت دهها تن از دانش آموزان بیگناه شد، معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین این جنایت وحشتناک را محکوم کرد.
با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و ابراز تأسف عمیق و محکوم کردن شدید حادثه بسیار تلخ و خونین اخیر در جهان اسلام یعنی در افغانستان، ایشان فرمودند: لعنت خداوند بر جنایتکارانی که غنچه‌های مظلوم و نوگلان بی‌گناه افغانستانی را پر پر کردند و به خاک وخون کشیدند و با به شهادت رساندن این دختران نوجوان، جنایت را تا این حد گسترش دادند.
در پی این حادثه، معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین این فاجعه جانکاه را ابتداً به مسلمانان جهان و نیز به ملت شریف و مظلوم افغانستان به ویژه به خانواده‌های داغدار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان، صبر و شکیبایی و برای مجروحین و آسیب‌دیدگان شفای عاجل مسألت دارد.
دوام عزت و سربلندی ملت شریف افغانستان را از خداوند بزرگ خواستاریم؛
و من الله التوفیق
ارسال نظرات