مراسم تجلیل از فعالان دینی، قرآنی، فرهنگی، امنینی، بهداشتی و خیرین شهرستان سرخه در ماه مبارک رمضان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۷۷۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ مراسم تجلیل از فعالان دینی، قرآنی، فرهنگی، امنینی، بهداشتی و خیرین شهرستان سرخه در ماه مبارک رمضان به همت اداره تبلیغات اسلامی در حسینیه شهدا با حضور مسولین شهرستانی برگزار شد.

در این برنامه ابتدا حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه ضمن ارائه گزارشی مختصر از فعالیت ها و برنامه های انجام شده در این ماه پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک گفت و از همه فعالان در عرصه های مختلف قدردانی کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان سمنان در این مراسم ضمن تبریک ماه فرخنده و پر فیض رمضان به مردم شهید پرور شهرستان سرخه اظهار کرد: هدف از برگزاری این مراسم تجلیل و تشکر ویژه از همه فعالان، مردم شهرستان سرخه و روستاهای تابعه آن در همدلی و هم گرایی برای برگزاری برنامه های پویا، پر رونق و زنده ماه مبارک رمضان بود.

وی افزود: خدا را شاکریم که در استان و شهرستانی خدمت می کنیم که مردم آن مکتب، پویا، خودجوش و فعال در مراسم های آیینی، مذهبی و دینی مشارکت داشته و چراغ مساجد؛ خانه خدا را روشن نگه می دارند و با لطف خداوند پای کار فعالیت های مذهبی و رقم زدن یک محیط اجتماعی معنوی و قرآنی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها